آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب رمز نگاری و امضای دیجیتالی به زبان فارسی

دانلود کتاب امضای دیجیتالی به زبان فارسی

کتاب امضای دیجیتالی به زبان فارسی . رمز نگاری یعنی تبدیل اطلاعات به یک شکل غیر قابل فهم و انتقال آن و سپس برگرداندن اطلاعات رمز شده به حالت اولیه و قابل خواندن. عناصر مهمی که در رمز گذاری مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: معرفی و اصطلاحات ، الگوریتم ها ، روشهای رمزگذاری ، انواع روشهای رمز گذاری اسناد ، امضای دیجیتالی. معرفی امضای دیجیتالی برای اینکه هویت فرستنده سند تایید شود و نیز برای اطمینان از اینکه سند در طول مدت انتقال به گیرنده دستکاری نشده است از امضای دیحیتالی استفاده می شود . می توان  کل یک سند و یا قسمتی از آن را امضا کرد. در این کتاب با تکیه بر کشورهای پیشرفته و مطالعه در قوانین و مقررات به این مساله پرداخته می شود که در ثبت الکترونیکی اسناد و مدارک ، چگونه می توان از امضای دیجیتالی بهره گرفت و بهترین مرجع برای تصدی امور گواهی امضای الکترونیکی و ثبت اسناد الکترونیکی کجاست؟

عنوان کتاب: دانلود کتاب امضای دیجیتالی به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۱۵

حجم فایل: ۱٫۷ مگابایت

کتاب امضای دیجیتالی به زبان فارسی

کتاب امضای دیجیتالی به زبان فارسی

فهرست مطالب کتاب:
بخش اول: رمزنگاری
– رمزنگاری
– جملات متداول و راه حل های ممکن
– رمزنگاری در شبکه
– رمزنگاری و امنیت تبادل داده
– مدارهای ساده رمزنگاری
بخش دوم: امضای دیجیتالی
– و ..

یکی از تکنولوژیهایی که موجب افزایش اعتماد گردیده، امضای دیجیتالی می‌باشد. این تکنیک مبتنی بر رمزنگاری باعث به رسمیت شناسی اطلاعات الکترونیکی شده بطوریکه هویت پدیدآورنده سند و جامعیت اطلاعات آن، قابل بازیابی و کنترل میباشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

مفاهیم امضای دیجیتالی, نحوه ساخت یک امضای دیجیتال, کتاب الکترونیک, آموزش امضای دیجیتال, امضای دیجیتال, امضای دیجیتال چیست؟, امضای دیجیتالی, تحقیق درباره امضای دیجیتالی, دانلود کتاب, دانلود کتاب های الکترونیکی, دانلود کتاب پی دی اف, دانلود کتاب آموزش امضای دیجیتالی, دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب اموزشی, دانلود کتاب جدید, دانلود رمان جدید, درباره امضای دیجیتال, ساخت امضای الکترونیکی, ساخت امضای دیجیتال

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما