آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش سی شارپ دانلود فیلم آموزشی تکنولوژی Entity Framework به زبان فارسی

Entity Framework

فیلم آموزشی تکنولوژی Entity Framework به زبان فارسی را برای شما علاقه مندان حوزه برنامه نویسی سی شارپ تهیه دیده ایم. از این تکنولوژی، توسعه‌دهندگان می‌توانند در سطح بالاتری از تجرد در حین کار با داده‌ها دست یابند. آن‌ها همچنین می‌توانند نرم‌افزارهای بر مبنای داده را با میزان کمتر از کد نسبت به نرم‌افزارهای سنتی ساخته و نگهداری کنند…با توجه به توسعه روز افزون علم نرم افزار ، برنامه نویسی به سبک سنتی شامل طراحی بانکهای اطلاعاتی و پیاده سازی نرم افزار در قالب معماری چند لایه ، دیگر پاسخگوی نیازهای اساسی تولید نرم افزار نمی باشد.مخاطبین اساسی این دوره برنامه نویسانی هستندکه با زبان C#‎‎ و همچنین بانکهای اطلاعاتی آشنایی نسبی دارند ولی برنامه نویسی را به سبک سنتی انجام می دهند.

عنوان فیلم آموزشی: فیلم آموزشی تکنولوژی Entity Framework

زبان آموزش: فارسی

حجم فایل: ۸۴ مگابایت

 Entity Framework تکنولوژی توسعه یافته ADO.Net است که فاصله بین برنامه نویسی شی گرایی و بانک اطلاعاتی رابطه ای را پر می کند .این فاصله معمولا تحت عنوان عدم تطابق شناخته می شود. و یک تکنیک برنامه نویسی برای تبدیل ارتباطات در Database به مفاهیم Object Oriented در برنامه نویسی است. در واقع می‌توان گفت که کلا‌س ها را به Table ها map می‌کند. وقتی که شما می‌خواهید به Database دسترسی پیدا کنید، یا اطلاعاتی را ذخیره کنید، این کارها را مستقیما بر‌ روی اشیاء ( Object تان ) انجام می‌دهید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک کمکی:- سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: دانلود فیلم آموزشی تکنولوژی Entity Framework به زبان فارسی, Entity Framework, Framework, آموزش Entity Framework, آموزش تصویری تکنولوژی Entity Framework, آموزش تکنولوژی Entity Framework, آموزش ویدئو تکنولوژی Entity Framework, تکنولوژی Entity Framework

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما