آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه به زبان فارسی

کتاب آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه به زبان فارسی . در مقوله شبکه‌های کامپیوتری، زمینه تخصصی امنیت شبکه، شامل مقررات و سیاست‌های اتخاذ شده توسط مدیریت شبکه است که به منظور جلوگیری و نظارت بر دسترسی غیر مجاز، سوء استفاده، اصلاح، یا ایجاد محدودیت در شبکه‌های کامپیوتری و منابع قابل دسترس در شبکه، تدوین و اعمال می گردد. ارتباط بین دو میزبان که از یک شبکه استفاده می کنند، می تواند به منظور حفظ حریم خصوصی رمزنگاری شود. شما به صورت کامل و قدم به قدم با امنیت در شبکه های کامپیوتری آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه شبکه خود را در برابر حملات و تهدید ها محفوظ نگه دارید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه به زبان فارسی

نویسنده: گروه آموزش فرزان

تعداد صفحه: ۱۷۲

حجم فایل: ۲٫۶ مگابایت

آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه

کتاب آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه

کتاب آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه که مختص به دوره آموزشی (windows XP & 7 ) است قصد داریم به معرفی قابلیتی بپردازیم که با استفاده از آن می توانید امنیت مختص به اطلاعات ذخیره شده بر روی کامپیوتر را به طور چشمگیری افزایش دهید و یکی از دغدغه های اصلی که مربوط به حفظ اطلاعات و جلوگیری از دسترس غیر مجاز به آنان می باشد را از همین طریق برطرف نمایید.

کتاب آموزش امنیت شبکه و رمز نگاری که به صورت پی دی اف به زبان فارسی نوشته شده است که می توانید رایگان از لینکهای زیر از سایت آغازه دانلود کنید. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

امنیت شبکه, انواع رمزنگاری, انواع کدینگ, رمزیابی در شبکه های کامپیوتری, مدیریت یک شبکه, مقاله شبکه های کامپیوتری, کدگذاری در شبکه, گروه اموزشی فرزان

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما