آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش IOS کتاب آموزش برنامه نویسی ios به زبان swift به فارسی

کتاب آموزش برنامه نویسی ios به زبان swift به فارسی نوشته مهندس افشین رفوا را برای شما علاقه مندان حوزه برنامه نویسی آماده کرده ایم. این کتاب در ۳۵۰ صفحه به نگارش در آمده است. که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. همانگونه که می دانید سوئیفت یک زبان برنامه نویسی کامپایلری چند شیوه ای عمومی است که برای iOS، macOS، watchOS، tvOS و لینوکس توشر شرکت Apple تولید شده است. سوئیفت یک زبان برنامه نویسی کامپایلری چند شیوه ای عمومی است که برای iOS، macOS، watchOS، tvOS و لینوکس توشر شرکت Apple تولید شده. زبان برنامه نویسی سوئیفت به گونه ای طراحی شده است که با فریم ورک های Cocoa و Cocoa Touch و مجموعه بزرگی از کدهای Objective-C که برای محصولات اپل نوشته شده است، کار می کند. زبان برنامه نویسی سوئیت در برابر کدهای اشتباه انعطاف پذیرتر از Objective C و همچنین کوتاه تر است. این زبان با فریم ورک کامپایلر LLVM موجود در Xcode 6 و بالاتر و روی پلتفرم هایی غیر از لینوکس ساخته شده است و از کتابخانه Objective C استفاده می کند که به کدهای C، Objective C، C++ و سوئیفت اجازه می دهد در داخل یک برنامه همزمان اجرا شوند.

عنوان کتاب: آموزش برنامه نویسی ios به زبان swift به فارسی

نویسنده: افشین رفوا

تعداد صفحه: ۳۵۰

حجم فایل : ۱۷٫۴ مگابایت

آموزش حاضر شروع مناسبی برای ساخت اپلیکیشن هایی است که بر روی آیفون و آیپد نصب و اجرا می شوند. می توانید این سریع آموزش گام به گام را به صورت مساوی سکوی پرش جهت ساخت اولین اپلیکیشن خود همراه با ابزار ، مفاهیم اصلی و بهترین روشها که مسیر شما در برنامه نویسی تحت موبایل برای سیستم عامل ios بر اساس زبان Swift را آسان می‌سازد در نظربگیرید.
هر مبحث یک آموزش جدید را در بر گرفته و مفاهیم لازم برای درک و پیاده سازی مطالب آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. گفتنی است که آموزش ها به هم مرتبط بوده و شما را در ساخت یک اپلیکیشن ساده اما کامل ios به صورت گام به گام راهنمایی می‌کند . طول مطالعه مباحث و ساخت اپلیکیشن به صورت مرحله به مرحله ، مفاهیم ضروری در توسعه برنامه کاربردی ios را فراگرفته و درک عمیق‌تری از زبان برنامه نویسی پیاده می کند و همچنین با امکانات جالب محیط برنامه نویسی Xcode آشنا می شوید.

ویژگی های زبان سوئیفت:

زبان برنامه نویسی سوئیفت جایگزینی برای Objective C است که از مفاهیم نظریه زبان برنامه نویسی مدرن استفاده می کند و سعی دارد یک قاعده ساده تر ارائه کند. سوئیفت در هنگام معرفی شدن به عنوان “Objective C بدون C” معرفی شد.

زبان برنامه نویسی سوئیفت به طور پیش فرض اشاره گرها و دیگر دسترسی های ناامن را افشا نمی کند، برخلاف Objective C که به طور گسترده ای از اشاره گرها برای اشاره به نمونه های اشیا استفاده می کند. همچنین استفاده Objective C از یک قاعده شبیه Smalltalk برای فراخوانی متدها با یک سبک Dot-Notation و سیستم Namespace جایگزین شده است که بیشتر برای برنامه نویس های دیگر زبان های رایج شیء محور مانند جاوا یا C# آشنا است. زبان برنامه نویسی سوئیفت پارامترهای نامگذاری شده حقیقی را معرفی کرده است و مفاهیم کلیدی Objective C از جمله پروتکل ها، Closure ها، و دسته بندی ها را حفظ کرده است و اغلب قواعد پیشین را با نسخه های تمیزتر جایگزین کرده است و اجازه می دهد این مفاهیم روی دیگر ساختارهای زبانی اعمال شوند، مانند Type های شمارشی (enums).

 

کتاب آموزش گام به گام برنامه نویسی ios به زبان swift تالیف مهندس افشین رفوآ

فصل اول: توسعه ی اپلیکیشن های iosبر اساس Swift
فصل دوم: آموزش مبانی و مفاهیم اصلی Swift
فصل سوم: ساخت رابط کاربری در Swift
فصل چهارم: اتصال UIبه کد Swift
فصل پنجم: چرخه حیات view controller
فصل ششم: کنترل اختصاصی Swift ( درCustom control)
فصل هفتم: ساخت Data Modelبرای اپلیکیشن های IOS
فصل هشتم: تعریف Swift درTable View
فصل نهم: آموزش پیاده سازی قابلیت پیمایش-navigationدر Swift
فصل دهم: Delete وEdit در Swift
فصل یازدهم: Data Persistence در Swift

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : آموزش برنامه نویسی ios به زبان swift به فارسی
  • حجم فایل : 17.3 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : آموزش برنامه نویسی ios به زبان swift
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

4 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما