آغازه جدیدترین اخبار اخبار IT دستگیری یکی از بزرگترین سارقان الکترونیکی آمریکا

دستگیری یکی از بزرگترین سارقان الکترونیکی آمریکا

دستگیری یکی از بزرگترین سارقان الکترونیکی آمریکا . یک جوان ۲۸ ساله اهل ایالت میامی آمریکا به اتهام میلیون‌ها ورود غیرقانونی به شبکه‌های رایانه‌ای و سرقت از کارت‌های اعتباری دستگیر و بر اساس رای صادره از دادگاه، به پرداخت ۷/۲ میلیون دلار جریمه نقدی و واگذاری اتومبیل، جواهرات و پول‌هایش محکوم شد.

“آلبرت گنزالس”(Albert Gonzalez) از سخنگویان اسبق دولت فدرال و سردسته گروه عامل یکی از بزرگترین سرقت‌های اطلاعات شخصی کاربران در آمریکا در زندان به‌سر می‌برد.او هم‌اکنون به ۱۹ فقره توطئه، سرقت رایانه‌ای، سرقت مخابراتی، سرقت از دستگاه‌های الکترونیکی دردسترس و سرقت اطلاعات شخصی کاربران از کارت‌های اعتباری و بدهی در شرکت‌های TJX Companies، Wholesale Club، OfficeMax، Boston Market، Barnes & Noble، Sports Authority و … محکوم شده است.
گنزالس به همراه ۱۰ فرد دیگر از آمریکا، اروپای شرقی و چین به جرم ورود غیرقانونی به سیستم پرداخت الکترونیکی کارت‌های اعتباری و نصب نرم‌افزارهای مخرب روی شبکه‌های مربوطه برای سرقت اطلاعات، در آگوست ۲۰۰۸ متهم شناخته شدند.
او علاوه بر موارد یاد شده به یک فقره توطئه مربوط به ورود غیرقانونی به شبکه رستوران‌های زنجیره‌ای Dave & Buster نیز متهم شده است. او در مه ۲۰۰۸ در نیویورک به این کار متهم شد

بزرگ ترین سارق الکترونیکی آمریکا, دستگيري يکي, سارقان الکترونيکي آمريکا

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما