آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه کتاب آموزش CCNA Security به فارسی

کتاب آموزش CCNA Security نوشته‌ی فرشید باباجانی را برای کاربران عزیز سایت اغازه جهت دانلود قرار می دهیم. همانطور که می دانید. دوره‌ی Cisco Certified Network Associate Security یا همان CCNA Security برای ایجاد امنیت مقدماتی در شبکه‌‌ای که از محصولات سیسکو استفاده می‌کند کاربرد دارد، با داشتن این گواهینامه امنیتی می‌توانید مهارت‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های امنیتی، تشخیص تهدیدات و آسیب پذیری‌ها را کسب کنید.دوره‌های امنیتی سیسکو شامل دوره‌ی CCNA Security (کارشناس امنیت)، CCNP Security (کارشناس ارشد امنیت) و CCIE Security (دکترای امنیت) است که هر کدام از این دوره‌ها دارای سرفصل‌های جدا و جذابی هستند.

عنوان کتاب: کتاب آموزش CCNA Security

زبان کتاب: فارسی

نویسنده: فرشید باباجانی – آزاده تیشه بر سر

تعداد صفحه: ۳۱۲

حجم فایل: ۱۳٫۵ مگابایت

کتاب آموزش CCNA Security به فارسی:

ایجاد امنیت در شبکه کار آسانی نخواهد بود و در هر زمان باید مواظب باشیم که اطلاعات شما افشاء نشود و یا به شبکه شما حمله نشود، ولی شما با ایجاد راه‌حل های امنیتی در دستگاه‌های سیسکو می‌توانید این تهدیدات را کاهش دهید، برای اینکار نیاز دارید تا تهدیدات را شناسایی و راه‌های جلوگیری از آن را به درستی پیاده‌سازی کنید.

اگر شما امنیت یک شبکه مد نظرتان است باید یک سری از قواعد را پیروی کنید تا با مشکلی مواجع نشوید، این قواعد شامل سه هدف، محرمانه بودن (confidentiality)، یکپارچگی (integrity) و در دسترس بودن (availability) است که این سه کلمه را به اختصار با نام CIA می‌شناسند، بیشتر مشکلاتی که در بخش امنیت شبکه به وجود می‌آید، زیر مجموعه این سه بخش است که در آنها به وجود می‌آید و باید سعی کرد دید خود را در این سه زمینه گسترده‌تر کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش CCNA Security می‌خوانیم:

 راه‌های حمله (Attack Vector)

این موضوع را به خاطر داشته باشید فرد مهاجم همیشه از بیرون شرکت به شبکه شما حمله نمی‌کند و شاید کسی از داخل شرکت این کار را انجام دهد، شاید کاربر از سر بی اطلاعی بخواهد بر روی موضوع خاصی کنجکاوی کند و همان موضوع باعث شود حملات درب پشتی (Back doors) انجام شود. برای جلوگیری از این روش باید سیاست‌های درست پیاده سازی شود.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : کتاب آموزش CCNA Security به فارسی
  • حجم فایل : 13.5 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : کتاب آموزش سی سی ان ای
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما