آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET دانلود کتاب فارسی آموزش ASP 3 برنامه نویسی تحت وب

دانلود کتاب فارسی آموزش ASP 3 برنامه نویسی تحت وب

ASP.NET  کتاب فارسی آموزش ASP 3 برنامه نویسی تحت وب  فراتر از يک نسخه تکميل شده در مقايسه با نسخه قبلی خود يعنی ASP کلاسيک است . ASP.NET يک محيط کامل جهت پياده سازی نرم افزارهای تحت وب است . با اينکه ASP.NET از لحاظ گرامر با ASP کلاسيک شباهت هائی را دارد ولی تکنولوژی فوق با ارائه يک مدل جديد برنامه نويسی بهمراه زير ساخت های لازم ،امکان ايجاد نرم افزارهای تحت وب را با امنيت و استحکام بيشتر فراهم می آورد.
ASP.NET برخلاف ASP کلاسيک ترجمه می گردد. در محيط دات نت می توان با استفاده از هر يک از زبانهای برنامه نويسی حمايت شده نظير : Visual basic.Net,C#,Jscrip.Net اقدام به نوشتن برنامه ها نمود.برنامه های ASP.NET از تمامی توان و پتانسيل های ارائه شده توسط دات نت استفاده می نمايند. در ASP.NET می توان از ويرايشگرها ی ويژوال و ساير ابزارهای برنامه نويسی نظير ويژوال استوديو دات نت استفاده نمود.
پياده کنندگان نرم افزارهای تحت وب بکمک ASP.NET می توانند از دو تکتولوژی عمدهء فرم های وب (Web Forms) و سرويس های وب (Web service) برای ايجاد نرم افزار استفاده نمايند.

نام کتاب: برنامه نویسی رو سرویس دهنده وب ASP3.0

تعداد صفحه: ۶۱۴

حجم فایل: ۲۴ مگابایت (شکسته شده در ۵ بسته ۵ مگابایتی)

کتاب فارسی آموزش ASP 3 برنامه نویسی تحت وب

کتاب فارسی آموزش ASP 3 برنامه نویسی تحت وب

ابتدا تمام قسمتهای زیر را دانلود نموده و سپس همه آنها را به یک فولدر انتقال دهید و بعد از آن بر روی part1.rar کلیک راست کرده و فایل را استخراج کنید اگر در هنگام استخراج رمز عبور از شما پرسیده شد رمز را وارد کرده و در نهایت شما یک فایل کامل با پسوند pdf درون همین فولدر خواهید داشت.

>> دانلود قسمت اول

>> دانلود قسمت دوم

>> دانلود قسمت سوم

>> دانلود قسمت جهارم

>> دانلود قسمت پنجم

کاربر گرامی لطفانظر خود را در باره این مطلب بنویسید بدیهی است که نظرات شما ما را در پیشبرد اهدافمان یاری خواهد کرد و به کسانی که قصد دانلود این کتاب را دارند کمک شایانی خواهد نمود

ASP.NET, دات نت, Web service, نرم افزارهای تحت وب asp3, برنامه نویسی رو سرویس دهنده وب, ASP 3.0, ويژوال استوديو دات نت, دانلود کتاب فارسی آموزش ASP 3

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما