آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس کتاب شبکه های کامپیوتری دکتر یغمایی دانشگاه فردوسی

کتاب شبکه های کامپیوتری دکتر یغمایی

کتاب شبکه های کامپیوتری دکتر یغمایی دانشگاه فردوسی مشهد در ۳۰۹ صفحه را برای شما کاربران علاقه مند شبکه های کامپیوتری سایت آغازه آماده کرده ایم. این کتاب در ۸ فصل از مبتدی تا پیشرفته به مباحث شبکه های ارتباطی و مخابراتی و در حوزه شبکه های رایانه ای پرداخته است. در ادامه سر فصل های این کتاب عنوان شده است. در یک شبکۀ انتقال داده، فرستنده با استفاده از تجهیزات ارسال، اقدام به تبدیل داده های ۰و ۱ خام به سیگنال های الکتریکی یا نوری قابل ارسال درمحیط فیزیکی می نماید. محیط های فیزیکی متعددی برای ارسال داده ها وجود دار ن د که درفصل دوم به بررسی آنها خواهیم پرداخت . در گیرنده نیز با استفاده از تجهیزات مناسب، سیگنال های دریافتی به صورت داده های اولیه تبدیل می شوند. برای مبادله صحیح داده ها بین فرستنده و گیرنده، هر دو باید از یک سری قوانین مشترک استفاده نمایند . این قوانین توسط پروتکل های ارتباطی مشخص می شود . هم فرستنده و هم گیرنده باید از پروتکل ارتباطی یکسانی برای ارسال و دریافت داده ها استفاده نمایند، درغیراین صورت تبادل داده ها میسر نمی باشد.

عنوان کتاب: کتاب شبکه های کامپیوتری دکتر یغمایی

نویسنده : دکتر یغمایی

حجم فایل: ۸ مگابایت

تعداد صفحه : ۳۰۹

کتاب شبکه های کامپیوتری دکتر یغمایی

مفاهیم پایه شبکه های انتقال داده و شبکه های کامپیوتری
لایۀ فیزیکی در شبکه های کامپیوتری
لایۀ پیوند داده در شبکه های کامپیوتری
شبکه های بیسیم در شبکه های کامپیوتری
شبکه های حسگر بیسیم ۱ در شبکه های کامپیوتری
لایۀ شبکه در شبکه های کامپیوتری
معماری TCP/IP در شبکه های کامپیوتری
پروتکل های لایه شبکه در اینترنت در شبکه های کامپیوتری

از اتصال الکترونیکی دو یا چند رایانه. این بدین معنا است که رایانه ها می توانند با یکدیگر صحبت (ارتباط) و تبادل اطلاعات داشته باشند شبکه های کامپیوتری گویند. در سایت آغازه کتابهای آموزش شبکه بسیاری وجود دارد که علاقه مندان را به مطالعه آنها دعوت می کنیم.

لایۀ شبکه در شبکه های کامپیوتری , لایۀ فیزیکی در شبکه های کامپیوتری  , معماری TCP/IP در شبکه های کامپیوتری , مفاهیم پایه شبکه های انتقال داده , شبکه های کامپیوتری

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : شبکه های کامپیوتری دکتر یغمایی
  • حجم فایل : 8 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : آموزش شبکه های کامپیوتری
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام و تشکر دارم خدمت اعضای محترم سایت آغازه به اطلاع این عزیزان میرساند که لینک های دانلود فیلم های آموزشی شبکه های کامپیوتری دانشگاه واشنگتون خراب هستش لطفاگ بررسی بفرمایید.

دیدگاه شما

نظر شما