آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب آموزش نرم افزار Kaspersky Internet Security 2013 به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Kaspersky Internet Security 2013 به زبان فارسی

نرم افزار Kaspersky Internet Security یکی از قوی ترین نرم افزارهای امنیتی میباشد که توسط کمپانی روسی به جهانیان عرضه شده است. این نرم افزار بر روی اکثر سکوهای دنیا و سیستم عامل های ویندوز مکینتاش و .. نصب میشود . شناسایی و حذف بد افزارها ، مقابله با هرز نامه ها ، انواع حملات فیشینگ ، و.. را دارا می باشد.. امروز در این پست سایت آغازه کتاب اموزش این نرم افزار قدرتمند را برای شما آماده کردیه ایم. و شما بطور کامل با نرم افزار کاسپر اسکی آشنا می شوید.

عنوان کتاب:  کتاب آموزش نرم افزار Kaspersky Internet Security 2013 

نویسنده: هادی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۵۰

حجم فایل: ۷٫۶ مگابایت

کتاب آموزش نرم افزار Kaspersky Internet Security 2013

تاریخچه محصولات شرکت کسپر اسکای:

اولین بار در سال ۱۹۹۷ برنامه ضد ویروس این شرکت با نام Kaspersky Anti-Virus وارد بازار گردید و آن زمان به علت نفوذ اندک اینترنت در میان کاربران، این نرم افزار بسیار خوب عمل می‌کرد اما رفته رفته با گسترش شبکه جهانی اینترنت و همه گیر شدن آن، دیگر یک ضد ویروس ساده نمی‌توانست سیستم را از عوامل آلوده پاک نگه دارد چرا که محیط اینترنت علی رغم بخش‌های مفیدی که دارد، بزرگ‌ترین عامل پخش کننده فایل‌های مخرب و آلوده است و تهدید بسیار جدی برای امنیت سیستم و اطلاعات شخصی افراد به حساب می‌آید. همین دلیل باعث شد تا شرکت Kaspersky محصول جدید و به روزتری را به نام Kaspersky Internet Security معرفی کند که وظیفه اصلی آن کنترل محتوای ورودی به سیستم از شبکه اینترنت است.

به طور خلاصه Kaspersky Anti-Virus یک ضد ویروس قدرتمند بوده که امنیت سیستم را به خوبی تامین می‌کند به طوری که برای سیستم‌های Offline و ایزوله بهترین گزینه می‌باشد ولی Kaspersky Internet Security علاوه بر تمامی قابلیت‌های Kaspersky Anti-Virus دارای امکانات و ابزار پیشرفته‌تری برای مقابله با حملات اینترنتی است و بیشتر برای سیستم‌هایی کاربرد دارد که تمام مدت به اینترنت متصل بوده و روزانه حجم زیادی اطلاعات از آن دریافت می‌کنند.

 قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آموزش نرم افزار Kaspersky Internet Security 2013, نرم افزار کاسپر اسکی, آموزش نرم افزار کاسپرسکی ۲۰۱۳, بهترین نرم افزاری امنیتی, بهترین ویروسیاب, حملات فیشینگ, سرقت اطلاعات, قویترین نرم افزار امنیتی, نرم افزار امنیتی اینترنت, هرزنامه‌های ایمیلی, کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی, دانلود کتاب آموزش نرم افزار Kaspersky Internet Security 2013 به زبان فارسی, سایت آغازه

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما