آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش JAVA دانلود کتاب آموزش جاوا و J2EE به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش جاوا و J2EE به زبان فارسی

کتاب آموزش جاوا و J2EE به زبان فارسی را برای شما آماده کرده ایم  دراین کتاب با مقدمه ای بر J2EE و تفاوتهای آن با .NET و IDE, مقدمه ای بر زبان و Syntax جاوا ونحوه اجرای آن, عناصر و اجزای گرافیکی در جاوا JFC & Swing, اتصال به پایگاه داده با JDBC, کار با JSP و Servlt, Java XML, آشنایی با EJB, برنامه نویسی موبایل J2ME و .. اشنا می شوید .این کتاب در ابتدا برای چاپ نوشته شده بوده است که اما به دلیل برخی از مشکلات به صورت نسخه الکترونیکی انتشار یافته است. شما می توانید در ادامه از سایت آغازه  کتاب آموزش جاوا و J2EE را رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آموزش جاوا و J2EE به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۵۷

حجم فایل: ۳٫۲ مگابایت

 آموزش جاوا و J2EE

 J2EE یک استاندارد است که برای جواب دادن به یک نیاز نرم افزار (سازمان مقیاس) طراحی گردیده است. جی ۲ ای ای یک استانداردی که  چگونه باید با اجزاء نرم افزار رفتار کرد و برای مدیریت طول عمر نرم افزار چکار باید کرد . این استاندارد توسط سان ارائه گردیده است , خیلی ها مبتنی بر این استاندارد نرم افزارهای خودکار سازی ایجاد کرده اند , سان مایکروسیستمز نیز هم , استاندارد J2EE که چگونه با (زبان جاوا) یک FrameWork ایجاد کنیم , چگونه کتابخانه کلاس برای تمام مقاصد بنویسیم , بانک اطلاعاتی چطور باشد و … طراحی نموده است.

در ایران سطح پیشرفته برنامه نویسی جاوا J2EE نامیده می شود که کار با فریم ورک های JAVA بطور نسبی اموزش داده می شود. در این کتاب شما با برنامه نویسی جاوا J2EE آشنا می شوید. امیدواریم که از مطالعه این کتاب استفاده لازم را ببرید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: کتاب آموزش جاوا و J2EE, دانلود کتاب آموزش جاوا و J2EE, کتاب جاوا, کتاب java, کتاب j2ee, آموزش j2ee, برنامه نویسی j2ee, آموزش برنامه نویسی java, آموزش برنامه نویسی j2ee, آموزش زبان java, دانلود کتاب

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما