آغازه لیست کتابها کتابهای کامپایلر دانلود کتاب کامپایلر ها, اصول, ابزارها, روشها

دانلود کتاب الکترونیکی کامپایلر ها, اصول, ابزارها, روشها

 کتاب کامپایلر ها, اصول, ابزارها, روشها به فارسی شما آماده کرده ایم. با انواع مترجم ها و تحلیلگرها, جلوبندی و عقب بندی کامپایلر ها, دیاگرام های تشخیص, تجزیه و ساخت جدول تجزیه, روش های پارسینگ و…… آشنا می شوید. شما می توانید این کتاب ارزشمند را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان: کتاب کامپایلر ها, اصول, ابزارها, روشها

نویسنده : سعدی همتی

نوع فایل : PDF

زبان : فارسی

حجم : ۷۳۳( کیلوبایت)

تعداد صفحات:۴۳

کتاب کامپایلر ها, اصول, ابزارها, روشها

کتاب کامپایلر ها, اصول, ابزارها, روشها

کامپایلر برنامه‌ ای است که متن برنامه‌ ای را که به یک زبان برنامه‌ سازی نوشته شده است، به عنوان ورودی می‌ پذیرد و خروجی آن متن برنامه‌ ای به یک زبان دیگر است به طوری که معنای آن متن تغییر نمی‌ کند. این فرآیند در زبان طبیعی ترجمه نام دارد. مترجم ها جملات یک زبان طبیعی را به زبان طبیعی دیگر ترجمه می‌ کنند. تقریباً تمام کامپایلرها برنامه‌ای به یک زبان منبع را گرفته به برنامه‌ ای به زبان مقصد تبدیل می‌ کنند. به عنوان مثال زبان منبع می‌تواند c و زبان مقصد می‌تواند زبان ماشین برای کامپیوتر پنتیوم باشد. زبانی که خود کامپایلر با آن نوشته می‌شود زبان پیاده ساز نام دارد. علت انجام ترجمه این است که سخت افزار عملیاتی را انجام می‌ دهد که توسط معنای برنامه توصیف می‌شود. به طور کلی سخت افزار تنها منبع واقعی انجام محاسبات است.

برای دریافت این کتاب بصورت کامل و یکجا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

ترجم ها و تحلیلگر, جلوبندی و عقب بندی کامپایلر ها, دیاگرام های تشخیص, تجزیه و ساخت جدول تجزیه, روش های پارسینگ, کتاب کامپایلر ها

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما