آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس به زبان فارسی

دانلود کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس به زبان فارسی

کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس به زبان فارسی . اولیــن سوالی کــه ممکن است به ذهن خواننده برسد این است که ماژول هسته دقیقا چیست؟ در پاسخ باید گفت که ماژول‌ها تـکه کدهایی هـستند که در حین اجرای هسته لینوکس می توانند وارد آن شده و یا از آن خارج شوند. این تکه کدها عملکرد هسته را بدون نیاز به راه اندازی دوباره کامپیوتر توسعه می‌دهند. به عنوان مثال یــک نــوع از مــاژول‌ها device driver ها هستند کـه به هسته امکان استفاده از قابلیت سخت افزار ها را می‌دهند. اگر ماژول‌ها وجود نداشتند، بـرای هر قابلیتی که می‌خواستیم بــه هسته اضافه کنیم یـا از آن کم کنیم، می‌بایستی یک بار هسته را کامپایل می‌کردیم و برای استفاده از ان قابلیت یا حذف آن یک بار سیستم را از نو راه اندازی می‌کردیم.

عنوان کتاب: کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس به زبان فارسی

نویسنده: سعید تقوی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۶

حجم فایل: ۱٫۲ مگابایت

 کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس

کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس یا Kernel می پردازیم که شما میتوانید این کتاب ارزشمند را رایگان از سایت آغازه دانلود و مطالعه کنید. ماژول ها تکه کدهایی هستند که در حین اجرای هسته لینوکس می توانند وارد آن شده و یا از آن خارج شوند. این تکه کدها عملکرد هسته را بدون نیاز به راه اندازی دوباره کامپیوتر توسعه می دهند.ادامه توضیحات و آموزش را با دانلود کتاب فرا بگیرید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (مدیافایر)

ماژول هسته لینوکس, کرنل لینوکس, کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس, kernell, سیستم عامل گنو لینوکس, برنامهنویسی هسته سیستم عامل, متن باز, linux, دانلود کتاب ماژول نویسی برای هسته لینوکس به زبان فارسی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما