آغازه لیست کتابها کتابهای ریاضی دانلود کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی به زبان فارسی

دانلود کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی به زبان فارسی

 کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی به زبان فارسی. نرم‌افزار ریاضی گونه‌ای نرم‌افزار است که برای کاربردهای ریاضی تهیه می‌شود. این گونه نرم‌افزار توانائی عمل بر فرمول‌های نمادی جبری و حل معادلات رایج ریاضی را دارد. از معروف‌ترین این نرم‌افزارها مت‌لب و ماتماتیکا و نرم‌افزار جبری میپل است. برخی از این نرم‌افزارها اهداف مهندسی دارند همانند Maple و Matlab و برخی از این نرم‌افزارهای ریاضی جنبه آموزشی دارند همانند نرم‌افزار ریاضی استاد که البته با توجه به اهدافشان قابلیتهای خاص خود را دارند. به طور مثال نرم‌افزار ریاضی استاد روش رسیدن به پاسخ مسئله را بصورت تشریحی بیان میدارد حال آنکه نرم‌افزار Matlab و … به جواب نهایی بسنده می نمایند. البته هم اکنون سایتهایی طراحی شده اند که شما می توانید به تنهایی و رایگان پاسخ تشریحی مسایل را همچون نرم افزار استاد ببینید با این تفاوت که بخشهای زیادی هر روزه به آنها افزوده می شوند در حالی که شما برای رفع مشکلات احتمالی نرم افزار ها باید هر چند وقت یک با نسخه جدیدی از آنها را تهیه کنید.

عنوان کتاب: کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی به زبان فارسی

نویسنده: دکتر عقیله حیدری

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۸۰

حجم فایل: ۲٫۸ مگابایت

کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی به زبان فارسی

کتاب آشنایی با نرم افزارهای مفید ریاضی به زبان فارسی

اشنایی با نرم افزارهای ریاضی که بتوان قابلیت حل معدلات جبری و محاسبات ریاضی را انجام دهد در این دنیای امروز ما امری بدیهی است. لذا از این نوع نرم افزارها با عنوان نرم افزارهای مهندسی نام می برند از معروف ترین این برنامه ها می توان به متلب و نرم افزار جبری مپل Maple نام برد. این نرم افزارها شما با جواب نهایی یک محاسبات ریاضی سوق می دهند و گاهی شما را به صورت تشریحی به حل جواب یک مسئله راهنمایی می کنند. این نرم افزارها با وجود گستردگی علم ریاضی روز به روز پیشرفت کرده و کاملتر می شوند. نرم افزار MATLAB دارای قابلیت های بیشتری از حل مسئله های ریاضی را داراست که متناسب با رشته مهندسی مختلف از آن استفاده می شود.

سرفصل ها :

فصل اول : Mathematica
فصل دوم : MAPLE
فصل سوم : MATHLAB
منابع

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

آموزش نرم افزار, آموزش نرم افزار Maple, آموزش نرم افزار Matlab, بهترین نرم افزار برای فرمول نویسی, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Maple, دانلود نرم افزار Matlab, نرم افزار رشته ریاضیات, نرم افزار های آماری, نرم افزار های محاسبات ریاضی, نرم افزارهای مهندسی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما