آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی کتاب کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب

کتاب کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب

کتاب کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب Matlab نوشته مهندس مهران غریب دستورات ریاضی را در نرم افزار متلب آموزش می دهد. ریاضیات و  علوم مهندسی به دلیل پیچیدگی مسائل موجود و همچنین امکان بالای خطای انسانی در تحلیل و محاسبات پیچیده، نیازمند روشی مطمئن و منظم برای رسیدن به نقطه‌ی هدف می‌باشد.  نرم افزار MATLAB است که توسط شرکت Math Work ارائه می‌گردد. نرم افزار متلب از عبارت Matrix Laboratory اقتباس شده است و از آن در حل مسائل مختلف و شبیه سازی استفاده می‌گردد که محدود نبودن این نرم‌افزار برای رشته‌ی خاص، باعث فراگیر بودن آن در اکثریت سطوح علمی مختلف بوده و کمتر کسی را می‌توان یافت که با نام آن آشنایی نداشته باشد. اگر میخواهید دستورات ریاضی را با نرم افزار متلب حل نمایید این کتاب را از دست ندهید. امید است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان: کتاب کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب

نویسنده: مهران غریب

تعداد صفحه: ۱۶۰

حجم فایل: ۳٫۱ مگابایت

در این کتاب نیز به آموزش قدم به قدم کدنویسی مجموعه عملیات ریاضی و محاسباتی در این نرم‌افزار می‌پردازیم که پایه و اساس یادگیری نرم‌افزار MATLAB می‌باشد.

کتاب کدنویسی ریاضی درنرم افزار MATLAB

فهرست مطالب :
فصل اول :

مفاهیم و دستورات کلی
فصل دوم :

دستورات و عملگرهای ریاضی
فصل سوم :

ماتریس ها
فصل چهارم :

بردارها
فصل پنجم:

توابع و چند جمله ای ها
فصل ششم :

مشتق
فصل هفتم :

انتگرال
فصل هشتم :

توابع حدی

با استفاده از این کتاب می‌توان دستورات را در محیط کامند ویندو یا ام فایل نوشت. از آنجایی که بیس حل مسائل مختلف در رشته ریاضی یا رشته‌های فنی، مهندسی استفاده از دستورات ریاضی در نرم افزار متلب است پس با خواندن و تمرین این کتاب می‌توان کم کم به یک کدنویس حرفه‌ای تبدیل شد.

نرم افزار Matlab , برنامه MATLAB, نرم افزار متلب, برنامه متلب, آموزش نرم افزار متلب, آموزش برنامه متلب,آموزش برنامه MATLAB,

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : کتاب کدنویسی ریاضی در نرم افزار متلب
  • حجم فایل : 3.1 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : یادگیری نرم‌افزار MATLAB
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما