آغازه فیلمهای آموزشی فیلمهای آموزشی انگلیسی دانلود آموزش تصویری نرم افزار متلب

دانلود آموزش تصویری نرم افزار متلب

نرم افزار MATLAB یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مهندسی به شما می آید . محیط کارپسند و نیز برنامه نویسی سطح بالا در حل مسائل ریاضی باعث شده است که شهرت جهانی پیدا کند. با متلب می توان به حل محاسبات ریاضی ، ترسیم منحنی ، آنالیز عددی و شبیه سازی و.. استفاده کرد. متلب این امکان را برای مهندسین فراهم می آورد تا مسائلی را که با زبانهای برنامه نویسی فرترن و دیگر زبانها به سختی حل می گردند براحتی حل شوند. در این فیلم آموزشی که از شرکت لیندا می باشد شما با نصب نرم افزار متلب ، کار با متغییر ها و زبان برنامه نویسی متلب ، حل محاسبات ریاضی و ماتریس ها ، تعریف توابع ریاضی و برنامه نویسی ، کار با ابزار آماری ، تحلیل نموداری داده ها و… آشنا می شوید. امید است که این فیلم آموزشی با عنوان Up and Running with MATLAB مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : دانلود آموزش تصویری نرم افزار متلب

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: شرکت لیندا

حجم فایل: ۱۶۰ مگابایت

یاضیات، زبان مشترک بسیاری از علوم مهندسی است. ماتریس ها، معادلات دیفرانسیل، رشته های عددی اطلاعات، ترسیمات و گراف ها از لوازم اصلی بکار گرفته در ریاضیات و نیز در MATLAB هستند.
MATLAB اکنون یک سیستم مؤثر و زبان برنامه نویسی بسیاری از محاسبات علمی و مهندسی است.

کلمات کلیدی: آموزش تصویری نرم افزار متلب, فیلم آموزشی نرم افزار متلب, ویدیو آموزشی نرم افزار متلب, آموزش تصویری Matlab, فیلم آموزشی Matlab, ویدیو آوزشی Matlab, آموزش اصول اساسی در Matlab, آموزش کار با نرم افزار Matlab

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما