آغازه لیست کتابها اصول مهندسی اینترنت قابل توجه کاربران عزیز سایت آغازه

قابل توجه کاربران عزیز سایت آغازه

اطلاعیه مهم:

سایت آغازه در مدت زمانی حدود ۱ سال پیش کتابی را تحت عنوان آموزش برنامه نویسی سوکت برای برنامه نویسان در سایت منتشر کرده بود که توسط یکی از کاربران ارسال شده بود این کتاب که توسط شخصی به نام پونس فرهادنیا که خود را تنها نویسنده این اثر معرفی کرده و این کتاب را تحت قانون متن باز GNU FDL در این سایت و سایر سایتهای اینترنتی منتشر ساخته بود امروز طی تماسی که با مدیران سایت آغازه شد معلوم گردید که این کتاب نه تنها تحت قانون کتابهای متن باز نبوده بلکه جناب اقای یونس فرهادی تنها نویسنده این اثر نبوده است و این کتاب نتیجه تلاشهای نویسندگانی چون جناب آقای ابدالی محمدی و جناب اقای دکتر فتحی بوده که بدون مجوز دیگر نویسندگان کتاب, اقدام به انتشار این کتاب نموده است. این کتاب در کتابخانه ملی ایران به شماره شابک ۹۶۴-۸۱۲۰-۸۸-۹ ثبت گردیده است. حال نکته اینجاست که سایت اغازه که در هر روز کتابهای بسیاری را از طرف کاربران خود دریافت می کند چگونه بفهمد که ایا این کتاب  ارسال شده تحت قانون کپی رایت بوده است؟ در این باره تلاشهایی که مدیران سایت اغازه انجام داده اند سعی شده است مطابق با قوانین جرایم رایانه ای حرکت کرده تا به شخصی ( اعم از سازمان دولی و خصوصی – حقیقی یا حقوقی) ضرری وارد نشود. لذا از کاربران عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده کوچکترین تخلفی از طریق فرم گزارش تخلف به ما اطلاع دهید تا موضوع را هرچه سریعتر بررسی کنیم. حال برای اثبات این موضوع پیش آمده, عکسهایی از این کتاب را که نشان می دهد سایت آغازه هیچگونه کوتاهی مبنی بر عدم رعایت قانون نویسندگان کتاب در مورد نقض کپی رایت انجام نداده و نمی توانست تشخیص دهد خدمت تمامی کاربران عزیز ارائه می دهیم.

ادامه مطلب را حتما بخوانید

این کتاب در سایت آدینه بوک با مشخصات زیر در کتابخانه ملی ایران ثبت و در این سایت به فروش می رسید.

مشخصات کتاب

  • تعداد صفحه: ۲۱۲
  • نشر: افلاک (۲۶ اسفند، ۱۳۸۵)
  • شابک: ۹۶۴-۸۱۲۰-۸۸-۹
  • قطع کتاب: وزیری
  • وزن: ۵۵۰ گرم

اما جناب آقای پونس فرهادنیا که خود یکی از مولفین این کتاب بوده بدون کسب مجوز از سایر نویسندگان آن را در اینترنت منتشر ساخته و این کتاب را با نام خود و به شکل زیر در اینترنت قرار داده بود.

برای مشاهده عکس در ابعاد واقعی کلیک کنید.

کتاب برنامه نویسی سوکت

برای مشاهده عکس در ابعاد واقعی کلیک کنید.

برای مشاهده عکس در ابعاد واقعی کلیک کنید.

برای مشاهده عکس در ابعاد واقعی کلیک کنید.

برای مشاهده عکس در ابعاد واقعی کلیک کنید.

در پایان از کاربران عزیز خواهشمندیم که اگر این کتاب را در نسخه الکترونیکی در اختبار دارید از انتشار آن دراینترنت و کپی نسخه ی الکنرونیکی آن اکیدا خودداری کنید زیرا این کتاب نتیجه زحمات نویسندگانی است که در بالا ذکر شد. جا دارد همین جا کوتاهی سایت آغازه را مبنی بر عدم تشخیص قانون کپی رایت از نویسندگان این اثر اعلام می داریم. این موضوع در حال پیگیری مدیران سایت و نویسندگان اثر است. خبرهای بعدی همین جا اعلام می شود.

با تشکر از شما

لطفا نظرات خود را در این باره بیان کنید.

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما