آغازه پروژه و سورس کد پروژه های سی شارپ دانلود پروزه و سورس کد نرم افزار مدیریت بیمارستان با زبان سی شارپ به همراه داکیومنت

نرم افزار مدیریت بیمارستان که با زبان C#

پروژه نرم افزار مدیریت بیمارستان را که به زبان سی شارپ  برنامه نویسی شده است را تقدیم شما عزیزان می کنیم. این پروژه به همراه داکیومنت  سورس کد برنامه آماده شده است. پایگاه داده استفاده شده در این پروزه Sql Server می باشد . این نرم افزار مدیریت بیمارستان از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. بیمارستان ، بخش ، پزشک بیمار ، در هر یک از قسمت ها امکات افزودن بیمار و پزشک و گزارش گیری و بروز رسانی اطلاعات گنجانده شده است. امید است که این پروزه با عنوان نرم افزار مدیریت بیمارستان که با زبان C# تهیه دشه است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان نرم افزار مدیریت بیمارستان که با زبان C#

حجم فایل: ۱٫۷ مگابایت

پیش نمایش سورس کد برنامه

سورس کد نرم افزار مدیریت بیمارستان با زبان سی شارپ

سی شارپ زبانی است کاملا شی گرا و بر پایه .NET Frameworkاین زبان مانند بسیاری از زبانهای شی گرای دیگر از فایل های کتابخانه ای Net. استفاده میکند و همچنین فقط بر روی سیستم عامل Microsoft Windows XP SP2(یا بعد از آن) که .NET Frameworkبر روی آن نصب باشد اجرا میشود سی شارپ به کلی برای دات نت طراحی شده و علاوه بر تولید پروژه های Console Programsدر تولید Windows Applicationهم بسیار قوی است سی شارپ بر پایه نظریه اولیه سی طراحی شده و همچنین بسیاری از صفات خود را از C++ و Javaو Delphiبه ارث برده است ولی به گفته مایکروسافت بر پایه Cبرای رقابت با Javaو به سادگی VBطراحی شده است. در کل سی شارپ یک زبان مدرنیزه شی گرا میباشد که در محیط Visual Studioبسیار قدرت یافته است .

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

5 دیدگاه

  1. سلام و درود وقتتون بخیر امید که صحت کامل داشته باشید با تشکر از همکاری شما واقعآ که بسیار مفید تمام شد و یب سایت تان از تمام شما سپاس گزار هستیم. من پروژه سی شارپ را دانلودکردم که تقریبآ ۲۰۰ پروژه است اما انها پسورد میخواهد نمی دانم که پسورد چی است لطفآ کمکم کنید.
    تشکر از شما
    میرویس

  2. سلام و ممنون بابت زحماتتون
    لینک پروژه فروشگاه اشتباه هست و سورس مشاور املاک رو گذاشتید
    بی زحمت تصحیح کنید

دیدگاه شما

نظر شما