آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش دلفی کتاب آموزش برنامه نویسی پایگاه داده در دلفی ۷

کتاب آموزش برنامه نویسی پایگاه داده در دلفی 7

در این بخش از سایت آغازه کتاب آموزش برنامه نویسی پایگاه داده در دلفی ۷ را برای شما آماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. شما در این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه یک بانک اطلاعاتی مختلف را در برنامه ی Delphi اتصال دهید و استفاده کنید. چگونه از ابزار ADO در دلفی بهره بگیرید و در برنامه هیا خود از پایگاه داده استفاده کنید. این کتاب با زبانی ساده شما را یاری خواهد رساند تا بتوانید برنامه های مختلف بسازید. نویسنده ی این کتاب محمد وکیلی می باشد به صورت عملی و مصور در قالب یک پروژه شما را گام به گام با برنامه نویسی پایگاه داده ها در دلفی همراهی میکند امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب : کتاب آموزش برنامه نویسی پایگاه داده در دلفی ۷

زبان کتاب: فارسی

نویسنده: محمد وکیلی

تعداد صفحه: ۴۸

حجم فایل: ۱٫۰ مگابایت

کلمات کلیدی: پایگاه داده در دلفی ۷, ابزار ADO در دلفی, برنامه نویسی پایگاه داده, دیتابیس در  Delphi, برنامه نویسی پایگاه داده دلفی, آموزش پایگاه داده Delphi

کتاب آموزش برنامه نویسی پایگاه داده در دلفی ۷ : شما در این کتاب یاد خواهید گرفت که چگونه یک بانک اطلاعاتی مختلف را در برنامه ی Delphi اتصال دهید و استفاده کنید. چگونه از ابزار ADO در دلفی بهره بگیرید و در برنامه هیا خود از پایگاه داده استفاده کنید. این کتاب با زبانی ساده شما را یاری خواهد رساند تا بتوانید برنامه های مختلف بسازید. نویسنده ی این کتاب محمد وکیلی می باشد به صورت عملی و مصور در قالب یک پروژه شما را گام به گام با برنامه نویسی پایگاه داده ها در دلفی همراهی میکند .

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۲ )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما