آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش ASP.NET کتاب آموزش کامل ASP.NET (تالیف محمد بشیری)

کتاب الکترونیکی آموزش کامل ASP.NET (تالیف محمد بشیری)

کتاب آموزش کامل ASP.NET (تالیف محمد بشیری) . در این بخش کتاب آموزش برنامه نویسی وب سایت با تکنولوژی ASP.NET را برای شما آماده کرده ایم که با سی شارپ آموزش داده شده است. در این کتاب شما با مفهوم های وب سرو ، کش در سطح وب سرور ، برنامه نویسی بانک اطلاعاتی ، جلسه در ASP.NET ، مفاهیم کوئری استرینگ ها ، و… آشنا خواهید شد. امید است که این کتاب مورد توجه شما قرار بگیرد.

ASP.NETیک چارچوب کاملاً پیشرفته است که برای توسعه برنامه‌های قابل بست وب بکار می‌رود. این چارچوب زیرمجموعه‌ای از کلاس‌های سیستم.NETاست. دراین زیرمجموعه ، تعداد بی‌شماری کلاس گنجانده شده که به صورت پویا برای شما HTML هایی می‌سازند، مانند انواع و اقسام فهرست، جدول، فرم و منطق اعتبارسنجی ، کلاس‌هایی برای مدیریتstateوcachingو برای تنظیم و ایمن کردن برنامه و مجموعه‌ای از کلاس‌هایی برای حفظ سازگاری باASPقدیمی . با استفاده از ویژوال استودیو دات نت، این زیر ساختار در اختیار شما قرار می‌گیرد و درنتیجه کدی که شما می‌سازید می‌تواند خیلی شبیه بهActive Server Pageقدیمی باشد، ولی هرچه بیشتر با سرویسها و زیرساختار آن آشنا می‌شوید، کد شما بیشتر به یک فرم ویژوال بیسیک درمی‌آید، با یک کد برای اجزایUIو فایلی جداگانه برای کد شما.

ASP امروزه یکی از گسترده‌ترین روشهای توسعه برنامه‌های کاربردی وبی شده است. آسان بودن این تکنولوژی دنیای وب سرویسهارا که زمانی فقط در اختیار گروه کوچکی از برنامه‌نویسان یونیکس بود که بلد بودند باPERLیاCبه پیاده‌سازیCGIبپردازند، پیش روی میلیون‌ها برنامه‌نویس ویژوال بیسیک در سراسر دنیا گشوده است.

کتابی که در ادامه معرفی خواهیم کرد را می توان یکی از جامعترین کتب الکترونیکی فارسی منتشر شده در وب دانست که در ۵۵۰ صفحه به بررسی کامل تمامی مباحث این زبان برنامه نویسی Server Side می پردازد . شما می توانید این کتاب ۲٫۸۰ MB را دانلود کنید .

کتاب آموزش کامل ASP.NET (تالیف محمد بشیری)

کتاب آموزش کامل ASP.NET (تالیف محمد بشیری)

 برای دانلود از لینک زیر استفاده کنید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

دانلود کتاب فارسی ای اس پی, دات نت, web وب سرور, asp, کتاب برنامه نویسی, آموزش آ اس پی, آموزش زبان asp.net, ای اس پی, برنامه نویسی مبتنی بر وب, آموزش کامل ASP.NET

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما