آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش SQL SERVER دانلود کتاب آموزش SQL Server در زبان دلفی به همراه پروژه عملی به زبان فارسی

دانلود کتاب آمو.زش SQL Server در زبان دلفی به همراه سور کد پروژه عملی به زبان فارسی

کتاب کارکرد Sql Server در زبان برنامه نویسی دلفی را به همراه پروژه عملی برای شما آماده کرده ایم. شما با مطالعه این کتاب و روش مهندسی معکوس می توانید نکاتی زیادی را یاد بگیرید. دلفی ۲۰۰۹، نسخهٔ ۱۲، یعنی آخرین نسخهٔ آن که در آگوست سال ۲۰۰۸ منتشر شد، حمایت از Unicode برای VCL و IDE را به خوبی ویژگی‌های کامپایلر جدید (روش‌های عمومی و تخلصی) به برنامه اضافه کرد و IDE همراه اولین نسخه از مدیریت منابع و مدیریت بازرسی و نگهداری پروژه به خوبی پیکر بندی‌های ساخت تعریف شدهٔ کاربر آسان کرد. دلفی در اصل برای توسعهٔ برنامه‌های روی میزی و پایگاه‌های داده‌ای سازمانی استفاده می‌شود، اما ابزار توسعهٔ نرم‌افزاری با هدف کلی تری که مناسب با اکثر پروژه‌های نرم‌افزاری است، می‌باشد. شما یمتوانید این کتاب آموزش اسکیول سرور در زبان دلفی را به همراه پروژه عملی رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب آمو.زش SQL Server در زبان دلفی به همراه سور کد پروژه

نویسنده: سید محمد علی نیکوئی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۵۸

حجم فایل: ۵٫۵ مگابایت

انجام و دستیابی به داده‌های فایل به عنوان یک BLOB باینری محسوب می‌شود. پشتیبانی و ذخیره‌سازی در پایگاه داده‌ها پشتیبانی و ذخیره‌سازی فایلهای مرجع می‌باشد.
SQL Server  ۲۰۰۸ همین طور از سلسله مراتب داده‌های اصلی پشتیبانی می‌کند و در برگیرندهٔ مفهوم T-SQL می‌باشد که مستقیماً با آنها سروکار دارد بدون اینکه به تحقیق بازگشتی بپردازد.
داده‌های فضایی می‌توانند به دو صورت ذخیره‌سازی شوند. یک «زمین صاف» (هندسه یا هندسه مسطح) که نوعی از داده‌ها می‌باشند که ارائه‌دهندهٔ داده‌های هندسی فضایی می‌باشند و به شکلهایی که رد اصل به صورت سیستمهای طراحی کروی و همپایه و… هستند پیش‌بینی شده‌اند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب آمو.زش SQL Server در زبان دلفی, SQL Server در زبان Delphi, کتاب آموزش اسکیول سرور در زبان دلفی, دلفی, delphi, SQL Server در زبان دلفی, آموزش SQL Server اس کیو ال سرور در دلفی, دانلود کتاب آمو.زش SQL Server در زبان دلفی به همراه سور کد پروژه, آموزش زبان دلفی, دانلود کتاب دلفی, پایگاه داده در delphi

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما