آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش دلفی دانلود فیلم آموزشی ADO در زبان دلفی Delphi به زبان فارسی

دانلود فیلم آموزشی ADO در زبان دلفی Delphi به زبان فارسی

 فیلم آموزشی ADO در دلفی را برای شما آماده کرده ایم که این فیلم آموزشی به زبان فارسی تهیه شده است  که توسط مهندس محمد حسین فخرآوری تهیه شده است. همانگونه که مدانید زبان دلفی یک زبان شی گرای پاسکال میباشد که در این زبان برنامه نویسی  چگونگی دسترسی به بانکهای اطلاعاتی با ADO صورت میگیرد. این فیلم اموزشی شما را به نحوه اتصال به پایگاه داد در دلفی و نیز دستورات و پرسجو های بانک اطلاعاتی اسکیول سرور SQL Server با ADO توضیح داده شده است . شما میتوانید این فیلم اموزشی را با عنوان ADO در زبان برنامه نویسی دلفی به زبان فارسی رایگان دانلود کنید. این فیلم اموزشی ۶۷۵ مگابایت است که با فشرده سازی حجم آن به ۱۷ مگابایت کاهش یافته است.

عنوان :  فیلم آموزشی ADO در زبان دلفی Delphi به زبان فارسی

حجم فایل: ۱۷ مگابایت

 ADO در زبان دلفی Delphi ب

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۱۷ مگابایت

برای دریافت فایل ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی ADO در زبان دلفی, ADO در دلفی, Delphi, فیلم آموزشی ADO در زبان دلفی Delphi, اآموزش تصویری دلفی, دانلود فیلم آموزشی کامل ADO در دلفی به زبان فارسی, دستورات بانک اطلاعاتی SQL Server با ADO همراه با مثال عملی, فیلم آموزشی ADO

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما