آغازه لیست کتابها کتابهای امنیت دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای امنیت فناوری اطلاعات به زبان فارسی

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای امنیت فناوری اطلاعات به زبان فارسی

کتاب الکترونیکی راهنمای امنیت فناوری اطلاعات به زبان فارسی . مردم از گذشته تاکنون همیشه نگران مسائل امنیتی بوده‌اند، اما ابداع رایانه‌ها و شبکه‌ها روند کار را تغییر داده است. این بخش محدوده موضوعات امنیت فناوری اطلاعات را ترسیم کرده و انواع متعددی از اعمال نامناسب در قبال رایانه‌ها و شبکه‌ها را توضیح می‌دهد و خطرات کار با آنها بدون انجام اقدامات مناسب امنیتی را معرفی می‌نماید.
آگاهی از موضوعات کلی امنیت فناوری اطلاعات مانند وجود و گسترش تهدیدات امنیتی خاص، به کاربران، مدیران و سیاست‌گذاران کمک خواهد کرد تا برای تقویت ایمنی شبکه‌های خود در منزل و یا محل کار در مقابل نقض حریم‌های امنیتی از تدابیر مؤثر استفاده کنند.
این کتاب حاوی مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های رایج و الگوهای سرآمدی در زمینه امنیت است که به خوانندگان در پیاده‌سازی سیاست‌ها و روال‌ها – بر حسب شرایط – کمک می‌کند. این کتاب همچنین شامل مراجع فراوانی از موضوعاتی است که ابعاد دیگر امنیت فناوری اطلاعات را پوشش می‌دهند و لذا آموختن محتویات آن، گامی در جهت انتقال اطلاعات و تولید ظرفیت در سطح محلی در جهان رو به گسترش امروز به حساب می‌آید.

عنوان: کتاب راهنمای فناوری اطلاعات

عنوان انگليسى : IT Security Handbook

پدیدآورندگان تألیف: جورج سادوسکای، جیمز اکس. دمپزی، آلن گرینبرگ، باربارا جی. مک، آلن شوارتز

مترجم: مهدی میردامادی، زهرا شجاعی، محمدجواد صمدی

نوع فایل : PDF

زبان : فارسی

حجم : ۴۴۸۴( کیلوبایت) یا ۴MB

تعداد صفحات: ۵۱۰

 کتاب الکترونیکی راهنمای امنیت فناوری اطلاعات به زبان فارسی

کتاب الکترونیکی راهنمای امنیت فناوری اطلاعات به زبان فارسی

مفهوم امنیت در دنیای واقعی مفهومی کاملاً حیاتی و شناخته شده است. اما در دنیای مجازی موضوع کمی پیچیده تر است. با رشد تکنولوژی در دهه های اخیر و تشکیل شبکه جهانی اینترنت، امنیت اطلاعات به یک موضوع چالش برانگیز تبدیل شده است.
گرچه امنیت مطلق هم در دنیای واقعی و هم در دنیای مجازی امری دست نیافتنی است. اما این کتاب می کوشد تا مهمترین راه کارها را در جهت برقراری هرچه بیشتر امنیت اطلاعات به خوانندگان منتقل کند.

برای دریافت این کتاب بصورت کامل و یکجا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

امنیت فناوری اطلاعات, امنیت, شبکه‌, کتاب راهنمای فناوری اطلاعات, مسائل امنیتی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما