آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود فیلم آموزشی دروپال Drupal از مبتدی تا حرفه ای

دانلود فیلم آموزشی دروپال Drupal از مبتدی تا حرفه ای

سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal یکی از قدرتمند ترین CMS های تحت زبان پی اچ پی می باشد که محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد. در این بخش از سایت آغازه فیلم آموزشی دروپال را از شرکت لیندا آماده کرده ایم که مدرس آن شما را با نصب و برپاسازی سیستم مدیریت محتوای دروپال و پیکربندی آن ، آموزش می دهد در این دوره شما با مفاهیم مدیریت پایگاه داده در دروپال ، نصب و برپا سازی یک فروشگاه اینترنتی ، پشتبان گیری از سایت و.. آشنا خواهید شد. این آموزش به زبان انگلیسی ساده و روان بوده که امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : دانلود فیلم آموزشی دروپال Drupal از مبتدی تا حرفه ای

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: شرکت لیندا

حجم فایل: ۹۵۰ مگابایت

کلمات کلیدی: اموزش پیکربندی ماژول دروپال, اموزش کار با Drupal 7, اموزش کار با دروپال ۷, ویدئو اموزش دروپال ۷, فیلم آموزشی دروپال, آموزش Drupal

دروپال محتواهای منتشر یافته در دیتابیس خود را با نام گره (Node) ذخیره و نگهداری می کند و به شما اجازه استفاده از آنها را به هرشکل و در هرجایی از وبسایت که لازم دارید را می دهد. گره ها میتوانند به صورت یک تک صفحه (همانند برگه درباره ما) یا لیستی از محتوا ها (همانند جدیدترین اخبار، پست های وبلاگ و…) مورد استفاده قرار گیرد.

با اعتماد به دروپال و انتشار محتوا توسط آن، به راحتی می توان بر روی محتوایی که توسط بازدیدکنندگان مشاهده می شود و چگونگی تعامل آنها با وب سایت شما را تحت کنترل داشت.

با دروپال شما تقریباً ۸۰% از نیاز خود را بدون دانش درباره کد و برنامه نویسی به انجام می رسانید. در صورتیکه مبتدی هستید با مراجعه به بخش قالب های دروپال نیازی به دست بردن در کدها ندارید. علت عمده این ادعا البته به توسعه هزاران ماژولی بر میگردد که در بخشماژول های دروپال توسط مشارکت کنندگان پروژه دروپال توسعه یافته است. این ماژول ها امکانات بیشماری را فقط با دانلود و فعال کردن آن در سایت و پیکربندی آن در اختیارتان قرار خواهند داد.

منبع: دروپال

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم سرور دوم)

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما