آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش میکروکنترلر AVR دانلود فیلم آموزشی AVR به زبان فارسی

دانلود فیلم آموزشی AVR به زبان فارسی

آموزش تصویری میکرو کنترلر های AVR که به زبان فارسی تهیه شده و تمامی سر فصل های درس الکترونیک دیجیتال را پوشش می دهد. در این بخش از سایت آغازه فیلم آموزشی AVR را که از رفرنس اصلی ترجمه فارسی شده است را تقدیم بشما کاربران میکنیم.. این فیلم آموزشی انگلیسی ترجمه شده به زبان فارسی به صورت گام به گام شما را با کارکرد ای وی ار آموزش میدهد. این فیلم یکی از جامع ترین فیلم های آموزشی می باشد که میتوانید رایگان از سایت آغازه دانلود کنید. امید است مورد توجه شما دانشجویان عزیز قرار بگیرد.

عنوان فیلم آموزشی:  فیلم آموزشی AVR به زبان فارسی

حجم فایل: ۲۳۱ مگابایت

آموزش تصویری میکرو کنترلر های AVR که به زبان فارسی

فیلم های آموزشی AVR به زبان فارسی که در سایت آغازه برای دانلود عموم قرار داده شده است ، سعی بر استفاده از اصول AVR بوده و زبان خاصی به تنهایی مورد استفاده قرار نگرفته است بلکه از دو زبان بیسیک و C استفاده شده که این خود مهم ترین ویژگی مفید این مجموعه می باشد. البته در قسمت های ۱۵ به بعد بیشتر روی زبان C تمرکز شده تا از پراکندگی و گیج شدن بینندگان کاشته شود.

هدف از این دوره ، آشنایی کاربر ( البته آشنا به اصول سیستم های میکرو پروسسوری) با این سری و شروع به کار و برنامه نویسی به زبان C در نرم افزار CodevisionAVR است .

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی: سرعت بالا

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی AVR, آموزش تصویری ای وی ار, آموزش تصویری AVR, اآموزش AVR به زبان فارسی, آموزش برنامه نویسی AVR, آموزش تصویری AVR به زبان فارسی, انواع حافظه در AVR, فیلم آموزشی AVR, پردازنده های AVR, پردازنده های FPGA, دانلود فیلم آموزشی AVR به زبان فارسی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما