آغازه کنکور کارشناسی ارشد دانلودنمونه سوالات کنکور آزمون آزمایشی ارشد تسلط ۹۰ – اول- سازمان سنجش

شرکت تعاونی سازمان سنجش آموزش کشور

دانلود نمونه سوالات آزمون آزمایشی ارشد تسلط ۹۰ – اول سازمان سنجش برای دانلود آماده کرده ایم. آزمون آزمایشی ارشد تسلط ۹۰ – اول ( شرکت تعاونی سازمان سنجش آموزش کشور ) رشته مهندسی کامپیوتر به همراه پاسخنامه کلیدی به ادامه مطلب بروید . سازمان سنجش ازمون های جامعی را برای آمادگی داوطلببین کنکور سراسری در کل کشور برگزار می نماید که بدون شک شبیه سازی بسیاری به آمزمون ارشد سال را داراست. در این بخش از سایت آغازه مجموعه اول سوالات آزمایشی سنجش تکمیلی را برای شما در رشته مهندسی نرم افزار را آماده کرده ایم که می تواند برای دانشجویان علاقه مند شرکت در کنکور کارشناسی ارشد مفید باشد. لازم به ذکر است که پاسخنامه نمامی سوالا نیز در این مجموعه قرار داده شده است که می توانید رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.
دفترچه سوالات :
آزمون تسلط ۱- ۳۵% اول مهندسی کامپیوتر

دانلود نمونه سوالات آزمون آزمایشی ارشد تسلط 90 - اول سازمان سنجش

دانلود نمونه سوالات آزمون آزمایشی ارشد تسلط ۹۰ – اول سازمان سنجش را میتوانید از لینکهای زیر دریافت کنید و با مطالعه این جزوات خود را برای شرکت در کنکور سراسری ارشد رشته مهندسی نرم افزار آماده کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کلمات کلیدی: آزمون آزمایشی ارشد تسلط ۹۰, مهندسی کامپیوتر, کنکور ارشد, آزمون آزمایشی ارشد, دانلود سوالات کنکور ارشد

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام و درود
    ما دانشجوهای کامپیوتر و آی تی به چه زبانی از زحمات شما تشکر کنیم ؟
    ما رو شرمنده کردید با این همه فایلهای طلااااااایی ؛ ممنونیم ازتون . خسته نباشید و خداقوت . انشاءالله خدا بهتون خیر بده . دعای هزاران دانشجوی کامپیوتر و .. پشت سرتونه . خسته نباشید جانانه میگیم و از ته قلب واستون دعای خیر میکینم . تشکر

دیدگاه شما

نظر شما