آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب اصول و مبانی عیب یابی شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

دانلود کتاب اصول و مبانی عیب یابی شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

کتاب اصول و مبانی عیب یابی شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی . یک شبکه رایانه‌ای (به انگلیسی: Computer Network)، که اغلب به طور خلاصه به آن شبکه گفته می‌شود، کتاب عیب یابی شکه نوشته داوود کریم زادگان یکی از کاملترین رفرنس ها و مراجع درس شبکه های کامپیوتری در کشور به شمار می آید که میتوانید از سایت آغازه رایگان دانلود و مطالعه کنید.  گروهی از رایانه‌ها و دستگاه‌هایی می‌باشد که توسط کانال‌های ارتباطی به هم متصل شده‌اند. شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند. کتاب های آموزشی زیادی در زمینه شبکه نوشته شده اما در این کتاب سیصد صفحه ای شما با اصول و مبانی و عیب یابی شبکه های رایانه ای آشنا خواهید شد.

عنوان کتاب: کتاب اصول و مبانی عیب یابی شبکه های کامپیوتری به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۱۱

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

کتاب اصول و مبانی عیب یابی شبکه های کامپیوتری داود کریم زادگان

کتاب اصول و مبانی عیب یابی شبکه های کامپیوتری داود کریم زادگان

از جمله مباحثی که رد این کتاب به آن پرداخته می شود میتوان به عیب‌یابی شبكه‌های مبتنی بر یونیكس و لینوكس، عیب‌یابی NDS و نت‌ور، مسیریاب‌هایی خانگی و اداری، مبانی سرویس دهنده‌های فایروال و پراكسی، مدیریت تغییر، عیب‌یابی اینترنت و اینترنت، عیب‌یابی عمیق برنامه‌های كاربردی، تحلیل‌گرهای پروتكل، ابزار مدیریت شبكه، مهندسی معكوس و.. اشاره کرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

نرم افزار شبکه کردن, کتاب الکترونیک, کتاب جامع آموزش شبکه, کتاب شبکه, آموزش متوسط شبکه, آموزش شبکه, آموزش شبکه کردن در حد متوسط, بهترین کتاب آموزش شبکه, جزوه شبکه, دانلود کتاب, دانلود کتاب های الکترونیکی, دانلود کتاب پی دی اف, دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب اموزشی, دانلود کتاب جدید, دانلود کتاب شبکه،شبکه, شبکه, شبکه مبتدی, شبکه متوسط, شبکه کردن آسان, شبکه کردن دو کامپیوتر, شبکه پیشرفته, شبکه حرفه ای ، اصول و مبانی عیب یابی شبکه های کامپیوتری

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما