آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی وب با PHP در ۱۴ روز

دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی وب با PHP در 14 روز

فیلم آموزشی PHP در ۱۴ روز را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم زبان PHP بک زبان مفسری جهت طراحی و برنامه نویسی صفحه های وب و طراحی وب سایت می باشد که یکی از محبوبترنی زبانهای تحت وب می باشد. پی اچ پی یک زبان اسکریپتی می باشد که میتوان در قالب کد های Html جای داد. محبوبیت این زبان در حدی است که اکثر سیستم مدیریت محتوا و حتی فیس بوک نیز با این زبان طراحی شده است. قدرت این زبان برنامه نویس با پایگاه داده My SQL توانسته است عرصه وب را به خود اختصاص دهد. php از سر واژه عبارت Personal Home Pageگرفته شده‌بود اما اکنون این کلمه مخففِ بازگشتی PHP: Hypertext Preprocessor به معنی پی‌اچ‌پی: پیش‌پردازندهٔ ابرمتن می‌باشد. این فیلم آموزشی شما را با زبان برنامه نویسی پی اچ پی در ۱۴ روز آموزش میدهد . لطفا این فیلم آموزشی را از دست ندهید. لازم به ذکر است که زبان PHP تا ژانویهٔ سال ۲۰۱۳ میلادی پی‌اچ‌پی بر روی ۲۴۴ میلیون وب‌گاه و ۲٫۱ میلیون سرور وب نصب شده‌است..امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان فیلم: فیلم آموزشی برنامه نویسی وب با PHP در ۱۴ روز

زبان فیلم آموزشی: انگلیسی

حجم فایل: ۵۷۴ مگابایت

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی برنامه نویسی وب با PHP, فیلم آموزشی PHP, برنامه نویسی وب با PHP, فیلم آموزش پی اچ پی, دانلود آموزش ۱۴ روزه php, دانلود آموزش php, دانلود آموزش برنامه نویسی php, دانلود اموزش برنامه نویسی تحت وب, آموزش طراحی وب با PHP, آموزش پی اچ پی

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم- بسته های ۵۷۴ مگابایت:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک مستقیم – سرور دوم:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما