آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP دانلود کتاب آموزش PHP از مقدماتی تا پیشرفته‎ به زبان فارسی

 کتاب آموزش PHP از مقدماتی تا پیشرفته‎

کتاب آموزش زبان برنامه نویسی وب با PHP به زبان فارسی نوشته ی محسن رجبی شما را از مقدماتی تا پیشرفته آموزش خواهد داد. در این کتاب شما با پروژه های عملی به زبان ساده شما را با زبان پی اچ پی آشنا خواهد کرد. این کتاب با مفاهیم ایجکس Ajax ، با بانک اطلاعاتی نیز پرداخته خواهد شد. در این کتاب شامل ۱۱۰ مثال و پروژه عملی تمامی مباحث آموزشی PHP را به شما آموزش خواهد داد. این مجموعه شامل سورس کدهای PHP هر مثال نیز گنجانده شده است. این کتاب یکی از کاملترین و در عین حال ساده ترین منابع برای آموزش مقدماتی تا پیشرفته زبان برنامه نویسی PHP است. امید است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان کتاب :  کتاب آموزش PHP از مقدماتی تا پیشرفته‎

زبان کتاب: فارسی

نویسنده: محسن رجبی

تعداد صفحه: ۱۳۵

حجم فایل: ۲٫۵ مگابایت

توضیحات کتاب آموزش پی اچ پی :

یک پروژه پایانی در دانشگاه شروع به آموزش PHP کرده و آن را از مبتدی تا حرفه ایی تدریس میکند و همچنین Ajax در آن به خوبی آموزش داده شده و همراه این کتاب ۱۱۰ مثال قرار داده شده است که همه مثال ها درون کتاب کامل توضیح داده شده است. این کتاب یکی از کاملترین و در عین حال ساده ترین منابع برای آموزش مقدماتی تا پیشرفته زبان برنامه نویسی PHP است.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش PHP, کتاب آموزش زبان برنامه نویسی وب با PHP, کتاب آموزش PHP از مقدماتی تا پیشرفته‎, php پیشرفته, آموزش PHP, آموزش حرفه ای برنامه نویسی, آموزش مبتدی برنامه نویسی, آموزش پی اچ پی, پی اچ پی حرفه ای, کدنویسی php, کدنویسی پی اچ پی

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۲ )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما