آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP کتاب آموزش زبان PHP پی اچ پی به فارسی

کتاب آموزش زبان PHP به فارسی

کتاب آموزش زبان PHP به فارسی نوشته افشین رفوا را برای شما علاقه مندان برنامه نویسی پی اچ پی آماده کرده ایم که امید است مورد توجه شما قرار بگیرد. PHP یک زبان برنامه نویسی مفسری تحت وب می باشد که ساختاری شبیه زبان C دارد .امروزه بیش از ۲۴۴ میبیون وب سایت با این زبان نوشته شده است. پی‌ اچ‌ پی یک زبان برنامه‌ نویسی است که برای طراحی وب توسعه یافته‌ است، اما می‌توان از آن به عنوان یک زبان عمومی نیز استفاده‌ کرد. زبان PHP امکان استفاده از انواع مختلفی از پایگاه داده را از جمله : MySQL، SqlLite،اوراکل، IBM DB2، Microsoft Sql Server و … را با دستور هایی ساده فراهم می سازد. پی اچ پی روی بیشتر سیستم عامل های معروف از جمله : ویندوز،لینوکس،یونیکس،مکینتاش و با اغلب سرور های معروف قابل اجراست.

عنوان : کتاب آموزش زبان PHP به فارسی

نویسنده: افشین رفوا

تعداد صفحه : ۱۷۴

حجم فایل: ۴٫۳ مگابایت

کتاب آموزش پی اچ پی

 

معرفی کتاب آموزش زبان PHP

این کتاب دارای شامل ۶ بخش زیر می باشد که می توانید در آن با جزئیات کامل مطالعه کنید.

بخش اول : آموزش مقدماتی PHP

بخش دوم : آموزش مدیریت فرم (Form) در PHP

بخش سوم : آموزش دستورات پیشرفته PHP

بخش چهارم : آموزش پایگاه داده MySQL در PHP

بخش پنجم : آموزش کاربرد XML در PHP

بخش ششم : آموزش کاربرد Ajax در PHP

PHP یک زبان قدرتمند برای ساخت وب سایت های پویا است. این زبان اسکریپتی میتواند با HTML ادغام شود. php یک زبان در سمت سرور است, بدین معنا که کدهای php روی سرور تفسیر میشوند و خروجی html و یا خروجی های دیگری تولید میکند که توسط کاربر قابل مشاهده است.

به طور کلی میتوان گفت php برای وب سایت هایی مناسب است که با کاربران زیادی سر و کار داردند و به صورت مرتب به روز میشوند. شاید این نکته برای شما جالب باشد که بدانید Yahoo به عنوان یکی از هامیان php است و بسیاری از قسمت های خود را با زبان php ساخته است. از وب سایت های معروفی دیگری که از php استفاده میکنند میتوان به Google, flickr و Facebook اشاره کرد.

آموزش زبان PHP , کتاب آموزش پی اچ پی ,

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : کتاب آموزش زبان PHP به فارسی
  • حجم فایل : 4.5 مگابایت
  • توضیحات کوتاه : آموزش زبان PHP
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

4 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما