آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب درسی شبکه های رایانه ای سوم متوسطه فنی حرفه ای به زبان فارسی

دانلود کتاب درسی شبکه های رایانه ای سوم متوسطه فنی حرفه ای به زبان فارسی

کتاب درسی شبکه های رایانه ای سوم متوسطه فنی حرفه ای به زبان فارسی . کتاب شبکه های رایانه ای شامل دو بخش مفاهیم شبکه و سیستم عامل Windows Server 2003 است. این کتاب برای مقطع سوم کامپیوتر (فنی و حرفه ای) تهیه شده که البته مطالعه آن به هر علاقه مند به شبکه توصیه می شود. کتاب بطور کامل از روی نسخه چاپی با تصاویر و در شانزده فصل و ۲۶۴ صفحه برداشته شده و شامل تمامی قسمت های تئوری و عملی است.

عنوان کتاب: کتاب درسی شبکه های رایانه ای سوم متوسطه فنی حرفه ای به زبان فارسی

نویسنده: مهندس محمد علی شاهی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۶۴

حجم فایل: ۳۲ مگابایت

کتاب درسی شبکه های رایانه ای

کتاب درسی شبکه های رایانه ای سوم متوسطه فنی حرفه ای شما را با مفاهیم پایه ای شکه نظیر پروتکل های ارتباطی مانند TCP/IP و مدل های مرجع OSI اشنا می کند. در این کتاب شما با توپولوژی شبکه ، ارائه خدمات و سرویس ای شبکه با سیستم عامل ویندوز سرور ۲۰۰۳ مانند DHCP و DNS و اکتیو دایرکتوری و… اشنا می شوید. از ویزگی های این کتاب جامع بودن و مصور بودن است که درک مفاهیم را برای کارآموزان راحت و ساده می سازد. شما در ادامه میتوانید این کتاب ارزشمند را از لینکهای زیر از سایت آغازه دانلود و مطالعه کنید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

کتاب الکترونیک, کتاب شبکه های رایانه ای, کتابهای کامپیوتر رشته فنی, کتابهای کامپیوتر رشته کار و دانش, کتابهای رشته کامپیوتر, دانلود مجانی کتابهای رشته کامپیوتر, دانلود مستقیم کتاب شبکه های رایانه ای, دانلود نسخه الکترونیکی کتاب شبکه های رایانه ای, دانلود کتاب, دانلود کتاب های فنی و حرفه ای, دانلود کتاب های کاردانش

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما