آغازه آموزش شبکه آموزش لینوکس دانلود کتاب آموزش آرچ لینوکس به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش آرچ لینوکس به زبان فارسی

کتاب آموزش آرچ لینوکس به زبان فارسی  نوشته مهندس ایمان امینی را برای شما کاربران عزیز سایت آغازه آماده دانلود کرده ایم. در ادامه توضیحاتی در مورد ارچ لینوکس داده می شود. امید است که مورد پسند شما علاقه مندان حوزه لینوکس قرار بیگرد. آرچ لینوکس  arch linux یک توزیع لینوکس است که با هدف سبک بودن و ساده بودن برای کاربران سطح متوسط به بالا ساخته شده است. رویکرد طراحی تیم توسعه بر روی سادگی‌، ظرافت، صحت کد و کوچک بودن آن گذاشته شده است. سادگی بر مبنای تعریف آرچ یعنی فاقد افزونه‌ها، تغیرات و پیچیدگی‌های غیر ضروری آن است و این سادگی از دیدگاه توسعه‌دهنده و برنامه‌نویس تعریف می‌شود نه از دیدگاه یک کاربر معمولی. در‌ واقع سادگی آرچ لینوکس از نگاه یک برنامه‌نویس در بخش Backend و سطح کدنویسی است نه سطح کاربری و کار کردن با آن.

عنوان کتاب: کتاب آموزش آرچ لینوکس به زبان فارسی

نویسنده: ایمان امینی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۱۲۳

حجم فایل: ۱ مگابایت

کتاب آموزش آرچ لینوکس

کتاب آرچ فارسی توسط آقای ایمان امینی

آرچ از یک چارچوب راه‌اندازی شبیه به بی‌اس‌دی استفاده می‌کند، که باعث از کاهش انعطاف‌پذیری به بهای سادگی می‌باشد. همچنین از سطوح اجرایی سیستم وی و فایل inittab استفاده می‌کند و امکان استفاده از آن را مهیا می‌سازد؛ ولی فرقٰهایی بین سطوح اجرایی می‌گذارد. این از این حقیقت که ماژول‌ها و سرویس‌ها در زمان راه‌اندازی بطور خیلی ساده در یک آرایه در فایل تنظیمات مرکزی مشخص می‌گردند (/etc/rc.conf) ناشی می‌شود. در طرف مقابل سیستم وی برای هر سطح اجرایی یک پوشه دارد که شامل پیوندهای شماره‌گذاری شده‌ای برای هر سرویس است.

منبع توضیحات : ویکی پدیا

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: آرچ لینوکس, آموزش آرچ لینوکس, آموزش لینوکس, لینوکس, arch linux, دانلود کتاب آموزش آرچ لینوکس به زبان فارسی, ایمان امینی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما