آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود کتاب بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به زبان فارسی

دانلود کتاب بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به زبان فارسی

کتاب آموزش سئو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به زبان فارسی . بهینه‌سازی موتور جستجو که گاهی در فارسی به آن سئو SEO گفته می‌شود عملیاتی است که برای بهبود دید یک وب‌گاه یا یک صفحهٔ وب در صفحه نتایج موتورهای جستجو که می‌تواند طبیعی و یا الگوریتمی باشد، می‌گویند. این یکی از روش‌های بازاریابی موتور جستجو است. به صورت کلی وب‌گاه‌هایی که دارای بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحهٔ نتایج موتورهای جستجو باشند، بازدیدکنندهٔ بیشتری از طریق موتورهای جستجو به دست می‌آورند.برای وبمسترها یکی از عوامل مهم و حیاتی بدست اوردن کاربران جدید از موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد. در کتابی که اینبار برایتان آماده کرده ایم بطور کامل با بهینه سازی سایت آشنا خواهید شد.

عنوان کتاب: کتاب بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجوگر به زبان فارسی

نویسنده: استاد محمد ظروفی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۶۶

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

کتاب بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر به زبان فارسی

یکی از کارهایی که متخصصان بیهنه سازی موتورهای جستجو  SEO انجام میدهند، پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است. بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند. به علاوه آنها همراه با تغییرات موتورهای جستجوی مختلف خود را تابع این موتورها قرار میدهند.

هنگامی که شما یک طراح برای طراحی سایت تجاریتان انتخاب میکنید، شما باید از این طراح درباره ی بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتیکه این کار طولانی تر از طراحی هایی که شما بیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایتتان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو شود.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

موتورهای جستجوگر, چگونه سایت را بهینه کنیم, کتاب آموزشی seo, آموزش کامل seo, آموزش بهینه سازی سایت, آموزش سئو, آموزش سئو کردن وبسایت, آشنایی با seo, بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو, بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجوگر, بهینه سازی و سئو, بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو, بهینه سازی برای موتورهای جستجو, بهینه سازی سایت

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما