آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود کتاب سئو بر اساس الگوریتم پاندا به زبان فارسی

دانلود کتاب سئو بر اساس الگوریتم پاندا به زبان فارسی

به راستی الگوریتم گوگل پاندا چیست؟ الگوریتم گوگل پاندا یکی از الگوریتم های جستجو بوده با استفاده از آن گوگل رتبه بندی سایت های کل دنیا را ارائه می دهد.عملکرد این الگوریتم به گونه ای است که به صورت هوشمندانه به تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت ها می پردازد . الگوریتم گوگل پاندا دارای چندین مشخصه فنی است اینکه برای هر صفحه وب فقط و فقط باید از یک لینک قابل دسترسی باشدو نیز مطالب تهیه شده و نگاشته شده در وب سایتها نباید کپی برداری باشد . فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و گوگ پلاس نیز در بالا بردن رتبه وب سایت شما موثر است . الگوریتم عمو پاندا نام الگوریتم جدید گوگل برای جستجو وب سایتها و بیهنه سازی آنها و یا در اصطلاح SEO میباشد .کتاب عمو پاندا به الگوریتم پاندای گوگل پرداخته و بهینه سازی بر اساس آن را آموزش داده است. امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

عنوان کتاب: کتاب سئو بر اساس الگوریتم پاندا

نویسنده: حمید توکلی کرمانی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۸

حجم فایل: ۵۰۰ کیلوبایت

الگوریتم پاندا گوگل

 در این کتاب با نکات آموزنده گوگل پاندا آشنا خواهید شد. هدف کلی گوگل پاندا ارائه سایت های خوب در نتایج اول جستجو به کاربران است و حذف وب سایت های تبلیغاتی و اسپم می باشد.

وب سایت ها با مطالب ضعیف دیگر به کنار زده می شوند و بجای آنها وب سایتهای خوب و بازدیدکننده پسند به بالا میان.پس باید خوشحال باشید اگر مطالب خوبی در وب سایت خود می نویسید گوگل شما را پیدا خواهد کرد و شما را معرفی می کند !

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

کلمات کلیدی: seo چیست, دانلود کتاب سئو بر اساس الگوریتم پاندا, الگوریتم پاندای گوگل, بهینه سازی سایت, آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو, پاندا الگوریتم, الگوریتم پاندا چیست؟

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام و ادب
    موقع اکسترکت فایل فقط دوتاش باز میشه و بقیه خطای چک سام ارور میده ممنون میشم اگه بررسی کنید

دیدگاه شما

نظر شما