آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود کتاب SEO بهینه سازی موتورهای جستجو برای وب سایت به زبان فارسی

SEO بهینه سازی موتورهای جستجو

کتاب بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو را باری شما آماده کرده ایم. در این کتاب مقدمه ای درباره موتورهای جستجو پرداخته و شما را با مولفه های SEO اشنا میکند. شما میتوانید با ابزارهای معرفی شده در این کتاب می توانید وب سایت خود را در موتورهای جستجو معرفی کنید.

عنوان کتاب:  کتاب SEO بهینه سازی موتورهای جستجو برای وب سایت

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۳۶

حجم فایل: ۱٫۹ مگابایت

  کتاب SEO بهینه سازی موتورهای جستجو

سئو و بهینه سازی وب سایت امروزه یکی از دغدغه های اصلی هر مدیر وب سایتی می باشد که با توجه به تغییراتی که در الگوریتم های گوگل هر ماهه اعمال می شود، حفظ کردن جایگاه وب سایت خود در موتورهای جستجو برای کسب درآمد اینترنتی امری ضروری است. بنابر این شما مدیر وب سایت باید آگهی کاملی در مورد SEO داشته باشید. این کتاب شما را با سئو  SEO بهینه سازی موتورهای جستجو برای وب سایت آشنا می نمایید. امیدواریم که از مطالعه این کتاب بهره کافی را ببرید.

 علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه ی مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند.

موتورهای جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگی (عنکبوت) پیدا و فهرست بندی میکنند. متاسفانه تمام نرم افزارهای خزندگی یک جور کار نمیکنند. برای مثال اگر صفحه وب شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: کتاب بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو, SEO, کتاب SEO بهینه سازی موتورهای جستجو, seo, بهینه سازی, افزایش رتبه سایت, کتاب سئو, آموزش بهینه سازی سایت, بهینه سازی سایت

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام و ادب
    موقع اکسترکت فایل فقط دوتاش باز میشه و بقیه خطای چک سام ارور میده ممنون میشم اگه بررسی کنید

دیدگاه شما

نظر شما