آغازه آموزش برنامه نویسی سایر زبانهای برنامه نویسی دانلود فیلم آموزشی کار با عبارات با قاعده Regular Expressions شرکت لیندا

دانلود فیلم آموزشی کار با عبارات با قاعده Regular Expressions شرکت لیندا

فیلم آموزشی کار با عبارات با قاعده Regular Expressions شرکت لیندا را برای شما کاربران عزیز سایت آغازه آماده دانلود کرده ایم. اگر تا حالا برنامه نویسی کرده باشید احتمالا با Regular Expressions آشنایی کلی دارید. عبارت با قاعده ار تعدادی نماد و کارکتر تشکیل شده است که تشکیل شده از مجموعه از عبارات جهت بررسی یک الگو با ساختار از پیش تعیین شده را دارد. Regular Expressions در علوم کامپیوتر در برنامه نویسی برای بررسی ساختار ورودی با عبارات با قاعده بکار برده می شود. که این عبارات توسط پردازشگر Regular Expressions که در کامپایلر و در موتور زبان برنامه نویسی نهادینه شده است مورد بررسی قرار می گیرد. در این فیلم آموزشی شما با Regular Expressions آشنا خواهید شد. و می توانید الگوهای قابل انعطاف تولید کنید. و همچنین استراتیژی جستجو در عبارات با قاعده ، کار با یونیکد ها در Regular Expressions ها ، تطبیق آدرس ایمیل و ساختار عبارات کاربردی در وب سایت ها ، توسعه الگو های پیشرفته و… مورد بررسی قرار می گیرد. این آموزش تصویری محصول شرکت لیندا می باشد که با زبان انگلیسی ساده و روان تدریس شده است امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : فیلم آموزشی کار با عبارات با قاعده Regular Expressions

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: لیندا

حجم فایل: ۳۶۰ مگابایت

Regular Expressions یا عبارات باقاعده که به اختصار RegEx نامیده می شود ، توسط اکثر زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می شود .
به طور ساده ، RegEx رشته هایی هستند که برای انجام عملیات تطابق و جایگذاری عبارات در رشته استفاده می شوند . عبارات باقاعده با استفاده از زبان Regular Expressions ایجاد می شوند . همانند هر زبان دیگر ، زبان Regular Expressions نیز syntax ، نمادها و دستورات مخصوص به خود را دارد . این زبان را یک زیرمجموعه از زبان های برنامه نویسی در نظر بگیرید .
استفاده از RegEx
ما از RegEx برای دو منظور استفاده می کنیم :
۱- جستجوی عبارات در متن
۲- جستجو و جایگزاری عبارت در متن
برای استفاده از RegEx به چند نکته توجه کنید :
برخی از نمادها ، دستورات RegEx مختص یک یا چند زبان برنامه نویسی خاص هستند و در زبان دیگر کاربردی ندارند .
برنامه هایی برای تست عبارات با قاعده (Regular Expressions) وجود دارند که از آنها می توان برای بررسی صحت و عملکرد عبارات با قاعده استفاده کرد .

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما