آغازه پروژه و سورس کد پروژه های سی شارپ دانلود سورس کد پروژه مدیریت داروخانه به زبان سی شارپ

 مدیریت داروخانه با زبان C#

پروژه و سورس کد مدیریت داروخانه با زبان سی شارپ با دیتابیس اکسس Access و دارای امکانانات  ثبت و ویرایش دارو و کالاهای دارخانه ، ثبت قرارداد و مدت قرارداد ، ثبت شرکتهای تولید کننده دارو ، و… را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امید است این پروژه با عنوان مدیریت داروخانه با زبان C# مورد پسند شما قرار بگیرد.

عنوان مدیریت داروخانه با زبان C#

حجم فایل: ۲٫۷ مگابایت

پیش نمایش سورس کد برنامه

دانلود سورس کد پروژه مدیریت داروخانه به زبان سی شارپ

سی شارپ میتواند به خوبی با Databaseها ارتباط برقرار کرده و آنها را ویرایش و یا از آنها اطلاعات بگیرد این ویژگی که در Visual Studio .NETبه خوبی پشتیبانی شده کار را برای کاربر بسیار راحت کرده تا جایی که فقط با چند دستور ساده میتوان با منبع اطلاعات ارتباط برقرار کرد. در این زبان از بانک اطلاعات به صورت Connectionlessاستفاده میشود. به این شکل که کل بانک به داخل یک Datasetبر روی حافظه اصلی کپی میشود و سپس استفاه میشود.این روش به منظور کاهش ترافیک شبکه طراحی شده است.

فایلهای تولیدی در سی شارپ:

فایلهایی که بیشتر با کاربر سر و کار دارند عبارتند از : فایلهای با پسوند .Sln: این فایل سطح بالای Solutionاست که برای هر برنامه یک فایل از این نوع موجود است . هر فایل Solutionیک یا چند فایل پروژه را در خود دارد. فایلهای با پسوند .Csproj: این یک فایل پروژه C# است .هر فایل پروژه یک یا چند فایل سورس دارد . فایل های سورس در یک پروژه باید به یک زبان برنامه نویسی نوشته شود . فایلهای با پسوند Cs: این یک فایل سورس است و کد برنامه در این فایل نوشته می شود و این فایل شامل کدی است که ویژوال استودیو به صورت خود کار ایجاد می کند . فایل Assemblyinfo.cs: این یک فایل سورس دیگر است با این تفاوت که می توان از این فایل برای اضافه کردن مواردی مثل اسم نویسنده و تاریخ نوشتن برنامه و امثال آن به برنامه استفاده می شود. فایل .Ico: این آیکون برنامه است .آیکونی که در زمان اجرای برنامه در نوار وظیفه قرار می گیرد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

به اشتراک بگذارید
برچسب ها

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

3 دیدگاه

  1. سلام
    مفید است
    اما رفرنس Microsoft.ReportViewer.Common و
    Microsoft.ReportViewer.WinForms در پروژه وجود ندارد
    و باعث ایجاد ارور میشود
    از زحمات شما تشکر میکنم

دیدگاه شما

نظر شما