آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش PHP دانلود فیلم آموزشی امنیت در زبان برنامه نویسی وب PHP به زبان اصلی

دانلود فیلم آموزشی امنیت در زبان برنامه نویسی وب PHP به زبان اصلی

فیلم آموزشی امنیت در زبان برنامه نویسی وب PHP به زبان اصلی . امنیت در زبان های برنامه نویسی وب مانند PHP که یک زبان مفسری است و بسیاری از سیستم مدیریت محتوا با این زبان توسعه و نوشته شده اند امری ضروری به نظر می رسد. به همین جهت در این قسمت از فیلم ها ی آموزشی سایت آغازه  مهارتهای مربوط به امنیت PHP را برای شما آ»اده کرده ایم تا بتوانید وب سایت و وب اپلیکیشن امنی تولید کنید. این فیلم آموزشی همراه با ارائه پروژه های هر درس شما را در یادگیری مفاهیم پایه ای کمک بسیاری میکند. این فیلم آموزشی امنیت PHP یکی از کاملترنی آموزش تصویری در این زمینه بوده که شامل مباحثی چون تهدید چیست؟ ، روشهای متداول حمله به وب سایتها ، بررسی روشهای آسیب پذیری وب سایتها ، کارگاه آموزشی نفوذ به یک وب سایت PHP ، توابع فیلتر کردن و تکنیکهای اعتبار سنجی ، استفاده از توابع Filter_var ، روشهای جلوگیری از حملات Cross-Site Scripting ، جلوگیری از به سرقت رفتن کلمه عبور ، روشهای بهبود امنیت ، حفاظت از فایلهای آپلود شده در سایت ، کنترل دسترسی یا Insufficient Authorization ، جلوگیری از حملات تزریق اسکیول یا SQL Injection Attacks ، و روشهای محافظت از پایگاه داده از جمله مباحثی است که در این فیلم آموزشی تدرسی می شود شما می توانید این فیلم اموزشی امنیت زبان برنامه نویسی وب PHP را رایگان دانلود کنید.

عنوان : فیلم آموزشی امنیت در زبان برنامه نویسی وب PHP

حجم فایل: ۱۱۰۰ مگابایت

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – ۱۱۰۰ مگابایت

برای دریافت فایل قسمت اول ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم ینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

راهنمای دانلود: اگر در دانلود از سرور Daavaas با مشکل مواجه شدید . ابتدا تمامی پنجره های POPUP های این سایت را ببندید و سپس بر روی دکمه Free Download کلیک کنید. و سپس پنجره ای که باز شده را ببندید (popup). سپس بر روی دکمه ی create download link کلیلک کنید و سپس تیک گزینه ای Download With Davvas Manager را بردارید و سپس بر روی دکمه ی Now Download کلیک کنید تا دانلود با سرعت بالا آغاز شود.

کلمات کلیدی: امنیت در زبان برنامه نویسی وب PHP, دانلود فیلم آموزشی امنیت php, روشهای آسیب پذیری وب سایتها, کارگاه آموزشی نفوذ به یک وب سایت PHP, توابع فیلتر کردن و تکنیکهای اعتبار سنجی, استفاده از توابع Filter_var, روشهای جلوگیری از حملات Cross-Site Scripting, جلوگیری از به سرقت رفتن کلمه عبور, روشهای بهبود امنیت, حفاظت از فایلهای آپلود شده در سایت, کنترل دسترسی یا Insufficient Authorization, جلوگیری از حملات تزریق اسکیول یا SQL Injection Attacks, و روشهای محافظت از پایگاه داده, دانلود فیلم آموزشی امنیت در زبان برنامه نویسی وب PHP, دانلود فیلم آموزشی Infinite Skills, دانلود فیلم آموزشی امنیت پی اچ پی, آموزش امنیت پی اچ پی, PHP, پی اچ پی

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما