آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش زبان سی کتاب آموزش زبان برنامه نویسی C تالیف مهندس عین الله جعفر نژاد قمی

کتاب الکترونیکی آموزش زبان برنامه نویسی C تالیف مهندس عین الله جعفر نژاد قمی

کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان سی C  مهندس جعفر نژاد قمی را برای شما آماده کرده ایم. این کتاب یکی از مشهورترین کتاب های آموزش برنامه نویسی در کشور به شمار می آید که به صورت ابتدایی تا حرفه ای از شما دانشجویان عزیز یک برنامه نویسی حرفه ای C می سازد. نسخه الکترونیکی این کتاب هم اکنون در دسترس شماست. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. از جمله سر فصل های این کتاب می توان به ساختار برنامه های سی ، عملیات ورودی و خروجی ، کار با رشته ها و آرایه ها ، اشاره گر ها در سی ، بررسی فایل ها در زبان C ، مفاهیم ساختمان داده در سی مانند پشته ، صف ، جستجو های خطی و دودویی در زبان سی ، توابع کتابخانه ای ، گرافیک در زبان سی ، بررسی واحد های پیش پردازنده در سی ، و… اشاره کرد. امید است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

نویسنده : مهندسی عین الله جعفر نژاد قمی

تعداد صفحه : ۶۶۴

زبان کتاب : فارسی

حجم فایل : ۲۰ مگابایت

کتاب آموزش زبان برنامه نویسی C تالیف مهندس عین الله جعفر نژاد قمی

بی شک اگر بگوییم یکی از بهترین مولفان کتب آموزش زبان های برنامه نویسی مهندسی عین الله جعفر نژاد قمی است بیهوده نگفته ایم . حتما شما هم در هنگام جستجو در لابه لای کتب آموزشی زبان های برنامه نویسی به این نام برخورده اید . یکی از بهترین و بی نظیرترین تالیفات ایشان کتاب آموزش برنامه نویسی است که تقریبا تمامی دانشجویان رشته های مهندسی نرم افزار وایران از آن به عنوان یکی از بهترین مراجع یادگیری این زبان یاد می کنند .

کتاب آموزش زبان برنامه نویسی C تالیف مهندس عین الله جعفر نژاد قمی

برای دانلود از لینک زیر کمک بگیرد

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

آموزش زبان سی, آموزش برنامه نویسی C, دانلود کتاب سی جعفر نژاد قومی, کتاب برنامه نویسی جعفر نژاد قمی, کتاب برنامه نویسی زبان C, کتاب برنامه نویسی زبان C جعفر نژاد قمی, کتاب زبان C

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

2 دیدگاه

  1. سلام ،،سایت دانلود فایل مشکل دارد،،لطفا لینک دانلود مستقیم برای آن قرار دهید

دیدگاه شما

نظر شما