آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای دانلود کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی

 کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی  . فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی است. همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند. به کمک این نرم افزار شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را ایجاد کنید. عکس هایتان را ویرایش کنید و تغییر دهید. فتوشاپ ابزاری است برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت (و حتی متحرک) سرو کار دارند. گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، چاپخانه ها، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند.

عنوان کتاب: کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی

نویسنده: آرمان زاهدی

تعداد صفحه: ۷۱

حجم فایل: ۲٫۸ مگابایت

کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی

فتوشاپ به عنوان یک نرم افزار قدرتمند که کار روی تصاویر دارای قابلیت های بسیاری است که می توان ویرایش عکس ها، مونتاژ تصاویر، ایجاد عملیات ویژه روی عکس ها، تغییر رنگ،ضمن علاوه بر موارد ذکر شده می توان به صورت حرفه ای طراحی و اجرای پوستر، اوراق اداری، بروشور، تقویم، طراحی صفحات وب، طراحی قسمتی از برنامه ها که به صورت عملی نیز با کاربردهای حرفه ای آشنا خواهیم شد.

 کتاب آموزش فتوشاپ CC به ساده ترین شکل ممکن پیاده سازی شده است. آموزش رابط کاربری برنامه, آشنایی کامل با ابزارهای طراحی, مفهوم لایه در فتوشاپ, سبک لایه ها, کار با متون در فتوشاپ, پروژه ها و …  می باشد.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

آرمان زاهدی, آموزش فتوشاپ, بهترین نرم افزار ویرایش تصویر, تکنیکهای فتوشاپ, جدیدترین نسخه فتوشاپ, دانلود لایسنس فتوشاپ, دانلود نرم افزار فتوشاپ, فتوشاپ آنلاین, نرم افزارهای گرافیکی, پلاگین های فتوشاپ, گرافیک ثابت

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما