آغازه فیلمهای آموزشی فیلمهای آموزشی انگلیسی دانلود فیلم آموزشی سرویس گوگل درایو Google Drive

دانلود فیلم آموزشی سرویس گوگل درایو Google Drive

Google Drive یک سرویس میزبانی ابری می باشد که برای ذخیره سازی اسناد و داده های کاربران توسط شرکت گوگل اراوه شد. گوگل درایو در سال ۲۰۱۲ در اختیار عموم قرار گرفت شما با کمک گوگل درایو می توانید در هر کامپیوتری دریافت و آپلود نمود. گوگل درایو یکسرویس آنلاین باری است کهنگه داری و اجرا برنامه هایکاربران را داراست. در این فیلم آموزشی شما با سرویس گوگل درایو آشنا و در این دوره شما با قابلیت های سرویس گوگل درایو و تنظیمات این سرویس گوگل اشنا خواهید شد. این فیلم آموزشی به زبان انگلیسی ساده و روان تدریسشده است امید است مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

عنوان : فیلم آموزشی سرویس گوگل درایو Google Drive

زبان آموزش : انگلیسی

تهیه کننده: شرکت لیندا

حجم فایل: ۴۶۰ مگابایت

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی سرویس گوگل درایو, Google Drive, آموزش مقدماتی گوگل درایو, آموزش کار با گوگل درایو, آموزش کار کردن با گوگل درایو, استفاده از سرویس گوگل درایو, سرویس گوگل درایو, فیلم آموزشی گوگل درایو, نحوه ی کارکردن با گوگل درایو

گوگل درایو نیز یک سیستم مشابه دراپ باکس می باشد که ویژگی های جالبی دارد. همانطور که می دانید با گوگل درایو قادر خواهید بود در هرنقطه از دنیا فقط با استفاده از اینترنت به حجم عظیمی از فایل های خود که در آن ذخیره نموده اید دسترسی داشته باشید.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم سرور دوم)

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما