آغازه لیست کتابها گرافیک رایانه ای دانلود کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ

کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم. . نرم افزار فتوشاپ یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی و ویرایش تصاویر می باشد که این امکان روتوش و ایجاد و خلق تصاویر دیجیتالی را فراهم می آورد. از کاربردهای نرم افزار Photoshop می توان به طراحی وب سایت ، طراحی بنرهای گرافیکی ، پوستر و اوراق اداری ، ویرایش و مونتاژ عکس ها استفاده کنید. این کتاب نتیجه تجربیات نویسنده می باشد که امید است مورد توجه شما عزیزان  سایت آغازه قرار بگیرد.

عنوان : دانلود کتاب آموزش گام به گام فتوشاپ

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: آرمان زاهدی

تعداد صفحه: ۶۱

حجم فایل: ۲ مگابایت

کلمات کلیدی: آموزش گام به گام فتوشاپ, آموزش جامع فتوشاپ, نرم افزار فتوشاپ, نرم افزار گرافیکی, آموزش ادیت عکس, آموزش photpshap cs6

فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است و توسط Adobe Systems توسعه یافته که برای ساختن عکس ها بکار می رود علاوه بر این Adobe Acrobat یکی از مهمترین تولیدات نرم افزاری است که توسط Adobe System تولید شده است .همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار هستند. فتوشاپ ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند . گرافیست ها ، ناشرین کتب و مجلات ، چاپخانه ها ، شرکت های تبلیعاتی ، طراحان سایت ، عکاس ها ، نقاشان هنری طراحان نرم افزارها ، انیمیشن سازها و …. به فتوشاپ احتیاج دارند .

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک ۱ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما