آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب مباحثی پیرامون اسنورت به زبان فارسی

دانلود کتاب مباحثی پیرامون اسنورت به زبان فارسی

 کتاب مباحثی پیرامون اسنورت Snort به زبان فارسی . یک هکر باید همیشه با نرم افزارهای شناسایی نفوذ و ضد هک آشنایی داشته باشد تا اگر در هنگام نفوذ با این نرم افزار ها روبرو شود بتواند با آنها مقابله کند و به نفوذ خود در کامپیوتر هدف ادامه دهد. در جورنالهای قبلی با ظرفهای عسل(Honey Pot) و سیستم های دخول سر زده (IDS) آشنا شدیم و نحوه کارکرد این سیستم ها را فرا آموختیم و یاد گرفتیم چگونه این سیستم ها را دور بزنیم و به دام آنها نیفتیم . در دنیای امروز نرم افزاری کد باز (open source ) جایگاه خود را بدست آورده اند. و دارای بازار بهتری هستند . نر افزاری که در این مقاله می واهیم با آن آشنا شویم نرم افزار Snort می باشد . این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای شناسایی نفوذ می باشد . این نرم افزار به دلیل رایگان بودن آن یکی از متداول ترین نرم افزار ها می باشد . حتی بعضی از هکرها برای اسنیف کردن شبکه از این نرم افزار استفاده می کنند . شما می توانید این کتاب را از سایت آغازه رایگان دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب مباحثی پیرامون اسنورت به زبان فارسی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۳

حجم فایل: ۷۰۰ کیلوبایت

 کتاب مباحثی پیرامون اسنورت Snort به زبان فارسی

 کتاب مباحثی پیرامون اسنورت Snort به زبان فارسی

اسنورت یکی از محبوب ترین نرم افزارهای شناسایی نفود در زمینه هک و امینت می باشد که بر روی سیستم عامل های هک و تست نفوذ نظیر بک ترک و کالی لینوکس که هر دو سیستم عامل های لینوکسی می باشند استفاده می شود.

در این کتاب هم مباحث و نکاتی در زمینه استفاده از این نرم افزار بر روی توزیع های لینوکسی ارائه شده است که به دلیل درخواست کاربران بر روی سایت قرار گرفت

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

دانلود کتاب مباحثی پیرامون اسنورت, نرم افزار Snort, آموزش نرم افزار Snort

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما