آغازه آموزش شبکه آموزش مایکروسافت دانلود فیلم آموزشی کامل Microsoft Exchange Server 2010 Design And Deployment Training به زبان انگلیسی

دانلود فیلم آموزشی کامل Microsoft Exchange Server 2010 Design And Deployment Training به زبان فارسی

دانلود فیلم آموزشی کامل Microsoft Exchange Server 2010 Design And Deployment Training به زبان انگلیسی . این فیلم آموزشی به شما یاد می دهد که چگونه زیرساخت های برنامه Exchange 2010 مایکروسافت ، امنیت برای کارهایتان با این نرم افزار ، قابلیت بازیبای Exchange 2010 ، برآوردن پیام ، نمایش وضعیت سیستم ، گزارش دهی و … را توسعه دهید. علاوه بر این بیش از ۷۰ آزمون نیز در آن وجود دارد.شما می توانید این فیلم آموزشی را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان فیلم آ»وزشی: Microsoft Exchange Server 2010 Design And Deployment Training

زبان آموزش: انگلیسی

حجم فایل: ۱٫۶ گیگابایت

 فیلم آموزشی کامل Microsoft Exchange Server 2010 Design And Deployment Training

فیلم آموزشی کامل Microsoft Exchange Server 2010 Design And Deployment Training

نمای کلی ویدئوهای آموزشی :

۱-      با آموزش طراحی و توسعه Exchange 2010 شروع کنید. در این ویدئو با آ»وزشیار خود آشنا می شوید و دیدی نسبت به تجربه او در مورد Exchange 2010 در طول ده ها سال بدست می آورید. علاوه بر این تغییر فکر شما از یک ادمین Exchange به یک طراحی و نوسعه دهنده Exchange در اینجا آغاز می شود.

– درباره استاد شما
– دوره آموزشی ساخت بلوک ها
– سوالاتی درباره آغاز به کار
– منابع اضافی

۲-      دوره آموزشی دستور نوشته : این ویدئو با توضیحی راجع به ارزش آموزش بر پایه دستور نوشته آغاز می شود که کلید اساسی برای تمامی سری ویدئوهای Train Signal می باشد. سپس ما دستور نوشته خود را برای این دوره آموزشی مشخص می کنیم. هدف کمک به شما برای انتخاب معلومات طراحی شما درباره Exchange 2010 در دنیای واقعی است.

– ارزش آموزش بر پایه دستور نوشته
– دستور نوشته ما
– پایه ایستگاه پردازشگر ما
– روش شناسی و مسیر عملیات ما

۳-      برپا کردن آزمایشگاه : در این ویدئو شما درباره سخت افزار و نرم افزاری که برای بهتر کار کردن در این دوره آموزشی به آن نیاز دارید ، آشنا می شوید. همچنین فرا می گیرید که از ماشین های فیزیکی و مجازی برای ساخت همانندهای آزمایشگاه استفاده کنید.

– روش های برپا کردن آزامیشگاه
– آخرین نصب آزمایشگاه
– جزئیات داخلی از طریق نصب
– تنظیمات سرورها
– اعتبار Shoe-String آزامیشگاه

۴-      نیازمندی ها توسعه آنالیز : در این ویدئو ما تفاوت های خسارت تاديه که در درخواست های کاربر است را مرور می کنیم. قوانین سرور ، خط مشی های آدرس های ایمیل، دومین ها قبول شده و دومین ها از راه دور را در این دوره مرور خواهیم کرد. سپس به دنبال جنبه های فیزیکی و منظقی دایرکتوری های فعال خواهیم گشت. لیستی از سوالات برای مشتری آماده می کنیم و جواب ها را قبل از ارائه نقشه ابتدایی طرح پاسخ می دهیم.

– مروری روی قوانین سرور
– قوانین آدرس های ایمیل
– دامنه های از راه دور
– دایرکتوری های فعال
– نیازمندی های سرورهای شبکه و دایرکتوری
– سوالاتی از نیازهای کاربر
– مروری روی عکس العمل های کاربر
– طرح اولیه کار

۵- در این ویدئو طراحی برای دسترسی به ایمیل و کاربر را در قوانین سرور مطالعه می کنیم. قوانین ایمیل دباره کارآیی ، اندازه و نوع با در نطر گرفتن قوانین CAS درباره تنظیمات می باشد و چیزی که کاربر نیاز دارد توسعه است. ما تفاوت بین نیازمندی های سخت افزاری برای سرورهای Exchange ، نسبت های پردازشگر هسته ، برنامه ریزی حجم و امکانات قوانین CAS را بررسی می کنیم.


– نیازمندی های سخت افزاری (کلی ، پردازشگر و حافظه)
– برنامه ریزی فضا و دیسک
– پردازش و تست طراحی فضای ایمیل
– ساخت فضا
– امکانات و قوانین CAS
– سوال درباره نیازهای کاربر
– مرور کلی روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۶-      مرحله گذار و استراتژی های همزیستی : در این ویدئوی آموزشی درباره اصطلاحات تخصصی و لازم برای گذار در Exchange 2010 بحث می کنیم. روند گذار در طی مراحلی و در طول پردازش دقیقا از لحظه ای که شما سرور Exchange 2010 را نصب می کنید آغاز می شود. ما مراحل ضروری برای آماده کردن محیطتان برای اولین سرور را مرور می کنیم. سپس درباره چیزی که نیاز دارد در فرای همزیستی به یک محیط پاک Exchange 2010 جا به جا شود را مورد بررسی قرار می دهیم.

– اصطلاحات به روز رسانی
– نیازمندی های کلیدی
– مشکلات اساسی در مراحل
– جا به جایی های آنلاین صندوق ایمیل
– سوالاتی درباره تخمین نیازهای کاربر
– مرور روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۷-      آماده سازی دایرکتوری فعال : در این ویدئو ما روند و دستور لازم برای بروز رسانی الگو برای دایرکتوری فعالمان را بررسی می کنیم که شامل مجوزها ، تغییرات تنظیمات ، تنظیمات دامنه و … است. این تغییرات برای نصب Exchange 2010 در یک محیط AD مورد نیاز هستند. علاوه بر این درباره تنظیمات DNS نیز بحث می شود.

– به روز رسانی الگو و آماد سازی دامنه
– آموزش  ساخت
– مدیریت رابطه ها و قوانین به اشتراک گذاری
– مروری روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۸-      توسعه نقش سرور ایمیل : در این ویدئو قصد داریم نگاهی بیش از معنی تحت الفظی نصب سرور صندوق ایمیل  داشته باشیم. ما روی پایگاه داده ها و محدودیت های طراحی صندوق ایمیل، استفاده از لیست آدرس ها ، مدیریت پوسه های عمومی و ساخت انواع مختلف دریافت کننده ها تمرکز می کنیم.

محدودیت های ایمیل و پایگاه داده ها
تمرکز روی پوشه های عمومی
تفاوت بین پاسخ دهی پوشه عمومی و ارجاع شده
توضیحی درباره لیست آدرس ها و OAB
مرور روی انواع گیرنده ها
سوالاتی درباره تخمین نیازهای کاربر
مرور روی عکس العمل های کاربر
راه حل های طراحی

۹-      توسعه قوانین سرور غیر ایمیلی : ردر این ویدئو ما ۴ قانون سورر غیر ایمیلی را مرور می کنیم که برای اظمینان از عملکردها نیاز هستند. در بسیاری از موارد ما بدنبال پورت هایی هستیم که نیاز داریم بسته به نقش یا امکاناتشان ، باز باشند. ما باید به سرورس ها و امکانات مختلفی که می خواهیم آنها را عملی سازیم توجه کنیم.

– تنظیمات سرور دسترسی کاربر
– تنظیمات سرور جا به جایی Hub
– مخفی سازی و پورت های سرور نقل و انتقال
– تنظیمات نقل و انتقال Edge
– تنظیمات پیام رسان  یکپارچه
– سوال درباره نیازهای کاربر
– مرور روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۱۰-   طراحی و توسعه امنیت پیام رسانی : در این ویدئو ما روی روش های سنتی برای افزایش امنیت پیام رسانی تاکید می کند.همینطور گزینه های مدرنی که مایکروسافت آنها را ماندگار می داند را نیز مرور می کنیم.  این شامل بحث درباره امنیت لایه های انتقالی و S/MIME برای شروع می باشد. و سپس ما درباره ارزش مدیریت منابع اطلاعاتی در طول سرورس های مدیریت دایرکتوری های فعال بحث می کنیم. ما توانای کاربران برای انتخاب دستی امنیت پیام را مورد بررسی قرار می دهیم ، مانند ارزش برنامه Outlook. همجنین مروری روی امنیت دستگاه های موبایل خواهید داشت.

– امنیت لایه های انتقالی
– رمز گذاری S/MIME
– مدیریت منابع اطلاعاتی
– ضعف ها و قوت های IRM
– سروریس های مدیریت حقوق RD
– انتخاب IRM
– امنیت موبایب
– سوالاتی درباره تشخیص نیازهای کاربر
– مرور روی نخمین عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۱۱-    طراحی و توسعه مدل های تبادلی : در این ویدئو ما سروع کار با کنترل دسترسی را همراه با گروه های داخلی و نقش شان بررسی می کنیم. ما برخی ابزار جدید برای کمک به فراگیری ورودی ها مختلف که برای هر نقش داخلی وحود دارد را به شما نمایش می دهیم ، بنابراین می توانیم از این نقش های اصلی استفاده کنیم. همچنین ما نگاهی روی حق دسترسی روی پوشه های عمومی و تنظیمات آن و روش هایی برای انتخاب این همراه با تشکیلات خود خواهیم داشت.

– تاریخجه مختصری درباره تبادلات حق دسترسی
– استفااده از گروه های از قبل طراحی شده و نقش آنها
– توضیاحت گروه های داخلی
– ۳ ضلع قدرت
– آموزش RBAC
– ساخت یک گروه ساختکی
– بهتر شدن در کار با RBAC
– حق دستری فولدرهای عمومی
– سوالاتی درباره تخمین نیازهای کاربر
– مروری روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۱۲-    طراحی و توسعه پیام رسانی : در این ویدئو ما فرم های مختلف پیام ها را که در Exchange 2010 به صورت داخلی وجود دارند را مرور می کنیم. ما درباره برخی خصوصیات مایکروسافت برای مشکلات آنتی ویروس صحبت می کنیم. همچنین ۹ نرم افزار آنتی اسپم که در نقش های نقل و انتقالی  Edge به صورت داخلی وجود دارند و همچنین می توانید روی نقش های انتقالی Hub آن را فعال کنیم ، مروری خواهیم داشت. درباره چند نکته و ترفند برای حفظ ایمنی تشکیلات و توضیح ارزش ساخت لیست سفید توضیح می دهیم.

– مرور روی ابزار
– آنتی ویروس و آنتی اسپم
– اجتماع لیست ایمن
– روشن کردن آنتی اسپم روی نقل و انتقال Hub
– سوالاتی درباره تخمین نیازهای کاربر
– مرور روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۱۳-   طراحی با مقبولیت فراوان برای سرورهای صندوق ایمیل : در این دوره ما مرور کلی روی فواید در دسترس بودن بالا و Exchange 2010 خواهید داشت. درباره در دسترس بودن گروه های پایگاه داده ها یا DAG و چگومگی نیازمندی های اصلی بحث خواهیم کرد. همچنین درباره راه حل های بازیابی مشکلات در Exchange 2010 توضیح می دهیم. در پایان این درس درباره اولین فاز طراحی دستور نوشته بحث می کنیم.

– High Availability چیست؟
– تکرار متوالی
– گروه های در دسترس پایگاه داده ها و امکاناتشان
– DAG چگونه کار می کند
– مراحل ساخت یک DAG
– پشتیبانی از تکنولوژی نسخه پشتیبان
– مدیریت ایمنی اطلاعات یا DPM 2010 و فراتر از آن
– بازیابی سرور
– بازیابی پایگاه داده ها
– سوالاتی درباره تخمین نیازهای کاربر
– مرور روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی ( فاز اول)

۱۴-    طراحی DAF برای سرورهای غیر ایمیلی : در این ویدئو ما امکانات DAG را که در Exchange 2010 قرار دارد مرور می کنیم . درباره عناصر طراحی مختلف درگیر با توسعه این سرورها همراه با متعادل کردن بارگذاری و HA بحث خواهیم کرد. همچنین راجع به مسایل مهم که با آنها برخورد خواهیم داشت نکته هایی بیان می کنیم. در پایان این درس طراحی فاز ۲ از دستور نوشته را تمام می کنیم.

– انتقال Hub HA
– نقل انتقال Edge
– دسترسی کاربر HA
– آرایه های CAS در Exchange 2010
– متعادل کردن بارگذاری
– سوالاتی درباره نیازهای کاربر
– مرور روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی ( فاز ۲)

۱۵-   در این ویدئو برای ابزار Exchange 2010 که به ما امکان دسترسی به مطلوبیت همراه با قوانین پیام رسانی را می دهد ، بحث می کنیم. این موضوع با مدیریت اسناد پیام رسانی یا MRM ، قوانین نقل و انتقل و دسته بندی های پیام ها ، و جستجوی چنین صندوق ایمیل را مورد بررسی قرار می دهیم. تمرکز اولیه ما روی قوانین نقل و انتقال است.

– تکنولوژی داخلی Exchange 2010
– مدیریت اسناد پیام رسانی
– قوانین نقل و انتقال و دسته بندی پیام ها
– جستجوی چنید صندوق ایمیل
– قوانین نقل و انتقال عملی
– دسته بندی پیام ها
– نکات مهم درباره ایمیل
– سوال درباره تخمین نیازهای کاربر
– مروری روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۱۶-   طراحی و توسعه حسابرسی و اکتشاف : در این ویدئو ما برخی امکانات حسابرسی در Exchange 2010 را بررسی می کنیم. برای مثال نگاهی به چگونگی نمایش تغییرات در زول تبادلات سرور خواهید داشت. همچنین درباره وارد شدن از طریق IIS صحبت می کنیم. همچنین جریان ایمیل در پروتوکل اتصال دهنده های ارسال و دریافت را به خوبی امتحان می کنیم. سپس روی اکتشاف و جستجوی چندین صندق ایمیل و پیش نمایش تفاوت ها بین جایگزینی یک صندوق ایمیل روی یک نکه دارنده محافظ برخلاف نگه دارنده مجاز تمرکز می کنیم.

– واقع نگاری حسابرسی فرمدار
– انصال همراه حسابرسی ActiveSync
– واقع نگاری پروتوکل
– جستجو و اکتشاف چنیدن صندوق ایمیل
– سوالاتی درباره تخمین نیازهای کاربر
– مروری روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۱۷-   طراحی و توسعه مدیریت اسناد روالهاي رويداد نگاري ، آرشیو کردن و پیام رسانی : در این ویدئو ما تمرکز خود را روی پیام رسانی بوسیله بحث راجع به ازش مدیریت اسناد روالهاي رويداد نگاري ، آرشیو کردن و پیام رسانی ادامه می دهیم. MRM در دو روش جالب در Exchange 2010 ممکن است ، MRM 1.0 در طول پوشه های مدیریت شده و MRM 2.0 در طول قوانین حفاظتی. ما درباره تفاوت این دو وقتی که می خواهیم بسته به محیطمان از یکی از آنها استفاده کنیم ، بحث می کنیم .

– روالهاي رويداد نگاري استاندارد و حرفه ای
– کابوس PST
– تفهیم آرشیو شخصی
– فعال کردن آرشیو شخصی
– توسعه آرشیوها در SP1
– میدیریت اسناد پیام رسانی
– مدیریت پوشه ها و قوانین حفاظتی
– MRM جدید در Exchange 2010 SP1
– سوالاتی درباره تخمین نیازهای کاربر
– مرور کلی درباره عکس العمل های کاربر
– راه جل های طراحی

۱۸-   طراحی و توسعه بررسی و گزارش دهی : در این ویدئو ما روی برخی ابزار که در جعبه ابزار Exchange 2010 در اختیار داریم که می توانند به ما در بررسی و گزارش دهی کمک کنند تمرکز می کنیم.  همچنین ابزاری که با آن شبیه هستند را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. در نهایت ما برخی راه جل های که بسته به نیازمان ، کیفیت بررسی را افزایش می دهد را مرور می کنیم.

– ابزار اختصاصی و مستقل
– امتحان CMD
– بررسی وضعیت کارآیی و رفع مشکلات
– ExBPA
– واقعه نگارى تشخیصی
– سوالاتی درباره نیازهای کاربر
– مرور روی عکس العمل های کاربر
– راه حل های طراحی

۱۹-    آمادگی برای حرفه ای شدن : در این ویدئو شما چند بینش راجع به آزمون گواهی برای توسعه و طراحی در Exchange 2010 بدست خواهید آورد. ما برخی نکات و نشان ها که شما باید قبل از برگذاری آزمون آنها را فرا گیرید به شما گوشزد می کنیم.

– درباره آزمون
– نقشه نگاری مسئله های آزمون
– آمادگی برای روز آزمون

۲۰-    قدم بعدی : با نزدیک شدن به پایان دوره آموزشی به معنی این نیست مه آموزش پایان یافته است ! در این ویدئو شما قدم بعدی برای ادامه دادن پیشرفتتان در Exchange 2010 را فرا خواهید گرفت.

– نگاه به گذشته
– راه پیش روی شما
– ما به نظر شما اهمیت می دهیم.

————————————————

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم آموزشی را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم – شکسته شده در بسته های ۸۵۰ مگابایتی – سرور اول:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

سرور دوم:

لینک مستقیم – شکسته شده در بسته های ۹۰۰ مگابایتی سرور دوم:

برای دریافت فایل قسمت اول اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

برای دریافت فایل قسمت دوم اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

آموزش تصویری اکسچنج سرور, آموزش تصویری microsoft exchange server 2010, آموزش کار با نرم افزار microsoft exchange server 2010, دانلود برنامه آموزشیexchange server, دانلود فیلم آموزشی microsoft exchange server 2010

دانلود و توضیحات ...

  • عنوان : Microsoft Exchange Server 2010 Design And Deployment Training
  • توضیحات کوتاه : Microsoft Exchange Server 2010
  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما