آغازه کنکور کنکور کاردانی به کارشناسی رشته کامپیوتر دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۸۹

دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۸۹ .با آرزوی قبولی برای کلیه عزیزان . آن دسته از داوطلبانی که دفترچه سوالات کنکور را در اختیار دارند و از جلسه امتحان به بیرون آورده اند خواهش می شود تا دفترچه سوالات کنکور را اسکن نموده و به آدرس ایمیل زیر جهت تهیه کلید پاسخ در اختیار دیگر داوطلبین قرار گیرد

aghazeh@gmail.com

برای دریافت سوالات برنامه نویسی و سیستم عامل اینجا کلیک کنید.

برای دریافت کلید سوالات برنامه نویسی و سیستم عامل کلیک کنید.

اطلاعات تکمیلی و دفترچه آزمون تخصصی همرا با کلید سوالات

با تشکر از استاد طورانی

در نظرسنجی سایت شرکت کنید

نتایج اولیه کنکور کاردانی به کارشناسی اواخر نیمه مرداد منتشر می شود

با تشکر از دوست بسیار خوبم نادر پاکدل که این سوالات را برای ما ارسال داشتند

تبادل نظر پیرامون کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۸۹ به ادامه مطلب رفته و نظر و دیدگاه خود را منعکس کنید

دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی

نتایج اولیه کنکور کاردانی به کارشناسی اواخر نیمه مرداد منتشر می شود
معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۸۹ روز گذشته با شرکت ۳۸۹ هزار و ۵۸۷ داوطلب برگزار شد کارنامه و نتیجه اولیه این آزمون اواخر نیمه مردادماه منتشر می شود.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: آزمون ۱۹ کد رشته امتحانی صبح روز گذشته و آزمون ۵۲ کد رشته امتحانی بعدازظهر روز گذشته در ۳۵ شهرستان کشور برگزار شد.

وی اظهار داشت: هر یک از داوطلبان با توجه به رشته امتحانی خود به سئوالات عمومی و اختصاصی یا عمومی پایه و اختصاصی که در دفترچه راهنما تهیه شده بود، پاسخ دادند و با توجه به گزارشهای رسیده آزمون با نظم، امنیت و کیفیت برگزار شد.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و اواخر نیمه مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می شود.

وی اظهار داشت: مجازین انتخاب رشته این آزمون باید با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته که بر روی سایت و همچنین در باجه های پستی در دسترس داوطلبان قرار داده می شود، نسبت به انتخاب کد رشته محلها اقدام کنند.

توکلی گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های متمرکز به همراه فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز نیمه دوم شهریورماه و کارنامه نهایی برای افرادی که انتخاب رشته کرده اند نیمه دوم مهرماه منتشر می شود.

کاردانی به کارشناسی ۸۹, دفترچه سوالات کنکور, دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی ۸۹, دانلود سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی, سوالات کنکور, سوالات کنکور کارشناسی ناپیوسته سال

دفترچه سوالات کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۸۹

منبع خبر

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما