آغازه آموزش شبکه آموزش امنیت شبکه دانلود کتاب آشنایی با حمله DOS حملات تکذیب سرویس به زبان فارسی

دانلود کتاب آشنایی با حمله DOS حملات تکذیب سرویس به زبان فارسی

حمله DoS یکی از روشهای تکذیب سرویس جهت از دسترس خارج ساختن یک سرویس می باشد که هکر ها جهت متوقف کردن و باز داشتن ارائه خدمات در یک سازمان و یک وب سایت انجام می دهند.Denial of Service در واقع یک نوع حمله اختلال در کار سرویس می باشد که این حملات یکی از مشهورترین روشهای مناسب جهت حمله اینترنتی می باشد که اکثر اوقات یکی از تنها روشهای هکر های جهان به شمار می آید در این کتاب شما با روشهای جلوگیری از حملات داس و تکذیب سرویس آشنا خواهید شد و خواهید توانست بهترین روش را برای جلوگیری از این نوع حملات اتخاذ کنید. شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان: :کتاب آشنایی با حمله DOS حملات تکذیب سرویس

زبان آموزش : فارسی

نویسنده: مهران صاحب کوهی

تعداد صفحه: ۶۶

حجم فایل: ۱٫۵ مگابایت

این حملات طیف گسترده ای از منابع و سایت های مختلف را هدف قرار داده اند از سرورهای بانک ها تا سایت های خبری و … این حملات باعث ایجاد یک چالش بزرگ برای مدیران و کاربران این سیستم ها شده است.

تفاوت بین DOS و DDOS در این است که در حملات DOS هکر از یک سیستم به صورت مستقیم برنامه خود را اجرا و درخواست ها را ارسال میکند ولی در حملات DDOS هکر از چندین سیستم مختلف و یا کامپیوترهای موجود در شبکه برای اجرای برنامه خود استفاده میکند در این نوع حملات هکر امکان دارد از کامپیوتر شما برای حمله به سیستم دیگری استفاده کند به شکلی که کنترل کامپیوتر شما را به دست گرفته و از آن برای حمله به دیگر سرویس ها استفاده میکند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک ۱ )

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما