آغازه دانلود دانلود نرم افزار دانلود IBM Rational Rose Enterprise v7.0 – نرم افزار مدل سازی با زبان UML

IBM Rational Rose Enterprise v7.0

دانلود IBM Rational Rose Enterprise v7.0 – نرم افزار مدل سازی با زبان UML . یکی از ابزارهای مدلسازی نرم افزار از طریق عمومی ترین زبان مدلسازی (UML) نرم افزار Rational Rose Enterprise می باشد. این نرم افزار سرعت و دقت عمل مدل سازی محصول را بالا می برد. به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی به آنالیز و مدل سازی محصولات تهیه شده به زبان های C++، ANSI C++، Visual C++، CORBA، Java، Visual Basic بپردازید. به علاوه می توانید برنامه های تحت وب تان را مدل سازی کنید. این نرم افزار با سایر ابزار های تولید شده توسط کمپانی IBM Rational در زمینه ی توسعه ی چرخه ی حیات نرم افزار هماهنگی دارد. که از این ابزار ها می توان به نرم افزار های SCC-compliant version control system و IBM Rational ClearCase اشاره کرد. به کمک این نرم افزار می توان به مدل سازی بر اساس UML به منظور طراحی پایگاه داده پرداخت. این نرم افزار از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کند. از دیگر امکانات آن ساخت DTD با فرمت XML به منظور توسعه ی محصول می باشد. نمودار های موجود در این نرم افزار به شرح زیر می باشند:
Class، Component، Deployment، Sequence، Statechart، Use Case، Collaboration، Physical Storage Physical Data / Table

عنوان نرم افزار: IBM Rational Rose Enterprise v7.0 – نرم افزار مدل سازی با زبان UML

حجم فایل: ۳۶۹ مگابایت

دانلود IBM Rational Rose Enterprise v7.0 - نرم افزار مدل سازی با زبان UML

دانلود IBM Rational Rose Enterprise v7.0 – نرم افزار مدل سازی با زبان UML

قابلیت های کلیدی نرم افزار IBM Rational Rose Enterprise:
– مدل سازی محصول بر اساس زبان UML
– انالیز و مدل سازی محصولات تهیه شده به زبان های C++، ANSI C++، Visual C++، CORBA، Java، Visual Basic
– سازگاری با سایر نرم افزارهای تولید شده در زمینه ی توسعه ی نرم افزار
– ساخت DTD با فرمت XML
– پشتیبانی از تکنولوژی RUP
– مدل سازی به منظور طراحی پایگاه داده
– پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز
– و …

Jump- start your Ada, ANSI C++, C++, CORBA, Java™, J2EE™, Visual C++® and Visual Basic® applications with code generated from visual models.

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره باز شده بر روی دکمه Launch License Key Administrator کلیک کرده و در پنجره باز شده گزینه Import a Rational License File را انتخاب کنید و بر روی دکمه Next کلیک کنید، در پنجره باز شده بر روی دکمه Browser کلیک کرده و فایل لایسنس را مرور کرده و بر روی دکمه Import کلیک کنید.

 دانلود IBM Rational Rose Enterprise v7.0 – نرم افزار مدل سازی با زبان UML

قابل توجه کاربران شما می توانید این مجموعه را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینکهای کمکی

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

مدلسازی نرم افزار, زبان مدلسازی (UML), نرم افزار Rational Rose Enterprise, نرم افزار مدل سازی با زبان UML, IBM Rational Rose Enterprise v7.0, دانلود IBM Rational Rose Enterprise v7.0 – نرم افزار مدل سازی با زبان UML, مهندسی نرم افزار, Class دیاگرام, Component, دیاگرام Deployment, Sequence, Statechart دیاگرام, Use Case دیاگرام, Collaboration, دیاگرام Physical Storage Physical Data دیاگرام

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما