آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش JAVA دانلود کتاب آشنایی با جاوا و J2EE به زیان فارسی

دانلود کتاب آشنایی با جاوا و J2EE به زیان فارسی

کتاب آشنایی با جاوا و J2EE به زیان فارسی را برای شما آماده کرده ایم که امید است مورد توجه علاقه مندان برنامه نویسی Java  قرار بیگرد. این کتاب در ابتدا برای چاپ نوشته شده بوده است که اما به دلیل برخی از مشکلات به صورت نسخه الکترونیکی انتشار یافته است در این کتاب موارد زیر شرح داده شده است : مقدمه ای بر J2EE و تفاوتهای آن با .NET و IDE, مقدمه ای بر زبان و Syntax جاوا ونحوه اجرای آن, عناصر و اجزای گرافیکی در جاوا JFC & Swing, اتصال به پایگاه داده با JDBC, کار با JSP و Servlt, Java XML, آشنایی با EJB, برنامه نویسی موبایل J2ME و …… شما می توانید این کتاب را بطور رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان: کتاب آشنایی با جاوا و J2EE

نویسنده : مهدی وجدانی

نوع فایل : PDF

زبان : فارسی

حجم فایل: ۲۴۰۰ (کیلوبایت) یا ۲MB

تعداد صفحات: ۲۵۷

کتاب آشنایی با جاوا و J2EE به زیان فارسی

در این کتاب شما با J2EE که در واقع نسخه سازمانی زبان جاوا می باشد و برای نوشتن برنامه ها در مقیاس سازمانی و خودکارسازی عملیات نرم افزاری در سازمان ها ایجاد شده آشنا می شوید.
در این کتاب که نوشته آقای مهدی وجدانی می باشد. شما با مفاهیمی همچون JSP و Servlet , JBDE و EJB و … آشنا خواهید شد. همچنین در فصل پایانی این کتاب مطالبی در زمینه J2ME که در واقع نسخه موبایل زبان جاوا می باشد، ارائه شده است.

برای دریافت این کتاب بصورت کامل و یکجا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

مقدمه ای بر J2EE, تفاوتهای j2ee با .NET و IDE, مقدمه ای بر زبان و Syntax جاوا, نحوه اجرای java, عناصر و اجزای گرافیکی در جاوا JFC & Swing, اتصال به پایگاه داده با JDBC, کار با JSP و Servlt, Java XML, آشنایی با EJB, برنامه نویسی موبایل, کتاب, اموزش جاوا, pdf, دانلود کتاب, کتاب آشنایی با جاوا و J2EE

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما