آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب الگوریتم های مسیر یابی در شبکه

دانلود کتاب الگوریتم های مسیر یابی در شبکه

الگوریتم مسیریابی در شبکه و شبکه های GSM .شما در این کتاب را الگوریتم های مسیر یابی در شبکه های Vlan اشنا شده و میتوانید چگونگی عملکرد روتر ها با استفاده از جدول مسیر یابی درک کنید. این کتاب یکی از کاملترین کتابهای آموزش مسیر یابی در شبکه های جی اس ام می باشد که شما میتواندی رایگان دانلود کنید. امید است که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

تعداد صفحه حجم فایل فرمت کتاب زبان نویسنده کتاب
۲۱ ۱٫۳۸ MB PDF FA علی علی اکبری

کتاب الگوریتم های مسیر یابی در شبکه

الگوریتمهای مسیر یابی را به دو دسته ی “سراسری متمرکز(Global Routing Algorithm)” و”غیرمتمرکزتوزیع شده(Decentralized Routing Algorithm)”تقسیم نمود. در روش متمرکز هر مسیریاب لازم است اطلاعات تمام مسیریابهای موجود در شبکه و ارتباط بین آنها را جمعآوری نماید و پس از تشکیل گراف شبکه، به منظور یافتن بهترین مسیر بین دو مسیریاب از یک الگوریتم یافتن کوتاهترین مسیر مناسب (مثل الگوریتم دایجسترا(Dijkstra Shortest Path Algorithm)) استفاده کند. به این الگوریتم ها اصطلاحاً الگوریتم های( LS ( Link State Algorithm نیز گفته میشود.

در روش غیرمتمرکز، مسیریاب اطلاعات کاملی از زیرساخت شبکه ندارد و فقط قادر است هزینه ی ارتباط با مسیریابهایی که به طور مستقیم با آنها در ارتباط است (مسیریاب های همسایه) را محاسبه نماید. سپس، در فواصل زمانی منظم هر مسیریاب جداول مسیریابی خود را فقط برای مسیریابهای همسایه ارسال مینماید و در نتیجه این مسیریابها میتوانند با توجه به مقادیری که خود محاسبه کرده بودند، جدول خود را کامل کرده و مسیر بین مسیریابهای مختلف را تعیین کنند. این الگوریتمها پیچیدگی زمانی بسیار کمی دارند. به این الگوریتمها اصطلاحاً (DV ( Distance Vector Algorithm گفته میشود.

کتاب الگوریتم های مسیر یابی در شبکه :

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید.

مسیر یابی در شبکه GSM, کتاب الگوریتم های مسیر یابی

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما