آغازه آموزش شبکه آموزش شبکه نتورک پلاس دانلود کتاب شرح IP v6 و اثرات NAT بر آن به زبان فارسی

آموزششبکه

کتاب شرح IP v6 و اثرات NAT بر آن به زبان فارسی . شما با مفاهیم و ساختار IP V6 آشنا می شوید و اثرات NAT را بر IP ها می بینید . شما می توانید این کتاب را با مشخصات زیر از سایت آغازه بطور رایگان دانلود کنید.

عنوان: کتاب شرح IP v6 و اثرات NAT بر آن

نوع فایل : PDF

زبان : فارسی

حجم فایل: ۳۰۰۰ (کیلوبایت) یا ۳MB

تعداد صفحات: ۱۰

ساختار IP V6, اثرات NAT را بر IP ها, NAT, کتاب شرح IP v6 و اثرات NAT بر آن

آی پی نسخه ۴ یا IPv4 همان چیزی است که معمولاً زمانی که از آدرس IP حرف می‌زنیم، به کار می‌بریم. در واقع تاکنون رایج ترین نسخه آی پی بوده و حدود ۹۶ درصد ترافیک کل اینترنت جهان از این نسخه از آی پی استفاده می‌کنند (طبق آمار ویکی‌پدیا). هر دستگاهی که از پروتکل اینترنت استفاده کند به طور حتم باید دارای یک آدرس IP باشد. البته IPv4 اشاره به پروتکل نسخه چهارم اینترنت دارد ولی از آن جایی که ما در این پست آدرس IP را مورد بررسی قرار می‌دهیم از پرداختن به خود پروتکل خودداری می‌کنیم.

در این نسخه، IP آدرس‌ها یک عبارت عددی ۳۲ بیتی (شامل ۴ بخش ۸ بیتی) هستند که با استفاده از سه نقطه (.) از هم جدا شده اند. ساختار عددی این ورژن مانند عبارت زیر است:

YYY.YYY.YYY.YYY

در این عبارت Yها متغیرهای عددی هستند که آی پی نهایی را مشخص می‌کنند. این آدرس می‌تواند چیزی شبیه به ۱۴۴٫۷۶٫۱۶۸٫۱۸۷ باشد. هر بخش جدا شده به وسیله نقطه می‌تواند یک عدد ۰ تا ۳ رقمی، از عدد ۰ تا ۲۵۵ را در خود نگه دارد. به عبارت بهتر، دامنه آدرس IPهایی که در اختیار داریم از ۰٫۰٫۰٫۰ تا ۲۵۵٫۲۵۵٫۲۵۵٫۲۵۵ است.

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

ببرای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

 ساختار IP V6, اثرات NAT را بر IP ها, NAT, کتاب شرح IP v6 و اثرات NAT بر آن

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما