آغازه آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی وب دانلود کتاب بررسی و عملکرد موتورهای جستجو به زبان فارسی

دانلود کتاب بررسی و عملکرد موتورهای جستجو

 کتاب ممعرفی و بررسی موتورهای جستجو را برای شما آماده کرده ایم. Web search engine نقش بسزاییدر افزایش ترافیک ورودی به سایت ها بر عهده دارند و به همین دلیل بسیاری از وب مسترها سعی میکنند رتبه بالایی را نزد موتورهای جستجو کسب کنند. شما در این کتاب تا حدودی به بررسی موتورهای جستجو اشنا خواهید شد و خواهید توانست با دانش کسب شده در باره عملکرد موتورهای جستجو وب سایت خود را بهینه سازی کنید. این کتاب نوشته ابراهیم آرام میباشد که شما را با موتور جستجو اشنا خواهد نمود در این کتاب ابتدا با تاریخچه موتورهای جستجو آشنا خواهید شد و به بررسی عملکرد آنها و مقایسه موتورهای جستجو اشنا خواهید شد. و خواهید توانست بهترین موتور جستجو را انتخاب کنید. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دریافت کنید.

عنوان کتاب: کتاب بررسی و عملکرد موتورهای جستجو

نویسنده: ابراهیم آرام

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: ۲۵

حجم فایل: ۰٫۵ مگابایت

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

قابل توجه کاربران شما می توانید این فیلم را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور دوم )

لینک کمکی:

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (سرور ۳ )

کلمات کلیدی: دانلود کتاب بررسی و عملکرد موتورهای جستجو, موتورهای جستجو, بهینه سازی سایت، لینک، موتور جستجو، روش شناسی، جستجو پیمایشی، افزایش رتبه سایت، افزایش رنک سایت در گوگل، seo، نتایج جستجو، موتور کاوش، استراتژی جستجو, Web search engine

به اشتراک بگذارید

دانلود و توضیحات ...

  • نویسنده : حسن کریمی
  • منبع : آغازه
رمز فایل هاwww.aghazeh.com

1 دیدگاه

  1. سلام و ادب
    موقع اکسترکت فایل فقط دوتاش باز میشه و بقیه خطای چک سام ارور میده ممنون میشم اگه بررسی کنید

دیدگاه شما

نظر شما